SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota Wojtczak szefową marketingu w Grupie S/F

Dorota Wojtczak obejmuje nowo utworzone stanowisko head of marketing w Grupie S/F.

Dorota WojtczakArticle

Dorota Wojtczak będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy S/F (Mediacap).

Dorota Wojtczak przez ponad 2 lata pracowała jako head of B2B w agencji Emlab, należącej do Grupy S/F, gdzie koordynowała współpracę ze wszystkimi klientami spółki. Pełni też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest związana z branżą medialną i digitalową - wcześniej pracowała jako project manager cyklu Impact Academy w Grupie Onet-RAS Polska oraz zajmowała się marketingiem serwisów internetowych. Ma doświadczenie pracy po stronie klienta, agencji i mediów.

- Stworzenie funkcji marketingowej w Grupie S/F jest pochodną intensywnego wzrostu i rozwoju tworzących ją spółek w ostatnich latach. Wynika wprost z potrzeby profesjonalizacji naszych działań marketingowych. Dzięki połączeniu doświadczenia ze znajomością wewnętrznego ekosystemu Grupy Dorota, w swojej nowej roli, będzie ogromnym wsparciem dla wszystkich naszych managerów - mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy S/F.

Poprzednio za działania komunikacyjne Grupy S/F odpowiadała agencja PR Republic.

Należąca do holdingu marketingowo-technologicznego Grupa S/F obejmuje agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa, agencję digotalową The Digitals, Booost zajmującą się performance marketing oraz agencję eventową EmLab.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Wojtczak szefową marketingu w Grupie S/F

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl