SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska

„Gazeta Wyborcza" (Agora) rozpoczęła współpracę z siecią T-Mobile Polska. Klienci tego operatora przez 90 dni uzyskają bezpłatny dostęp do serwisów Wyborcza.pl. Po zakończeniu okresu promocyjnego będą mogli doliczyć płatność za prenumeratę do swojego rachunku za telefon. Dotychczas w podobnym modelu operator oferował m.in. dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal.

Article

W ramach pakietu premium klienci T-Mobile Polska będą mieli dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisach Wyborcza.pl, w tym do artykułów z wydań papierowych „Gazety Wyborczej" i do dodatkowych tekstów dostępnych wyłącznie dla prenumeratorów. Skorzystają także z aplikacji „Gazety Wyborczej" i jako prenumeratorzy uzyskają możliwość komentowania artykułów na Wyborcza.pl.

- Współpraca z T-Mobile pozwala nam dotrzeć do kolejnych czytelników, a klientom tej sieci daje możliwość zapoznania się z bogactwem treści „Gazety Wyborczej". Ważna jest też wygoda użytkowników, dlatego umożliwiamy im doliczenie płatności do rachunku za telefon - mówi Danuta Breguła, szefowa strategii online „Gazety Wyborczej".

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego abonenci T-Mobile będą mogli przedłużyć prenumeratę i zdecydować o doliczeniu płatności za dostęp do treści Wyborcza.pl w ramach pakietu premium (29,90 zł za miesiąc) do rachunku za telefon. Aplikacja „Gazety Wyborczej" będzie także preinstalowana na nowych smartfonach, dostępnych w salonach operatora.

- Uważnie obserwujemy, jak zmieniają się potrzeby naszych klientów i sposób wykorzystania przez nich urządzeń mobilnych. Chcemy dostarczać im nie tylko najlepsze usługi telekomunikacyjne, ale także inne, których poszukują za pomocą telefonów i smartfonów - mówi Piotr Markowski, dyrektor departamentu marketingu B2C w T-Mobile Polska.

Jak informuje Agora wkrótce z podobnej oferty będą mogli też korzystać klienci innych operatorów.

Klienci T-Mobile mogą aktywować 90-dniowy bezpłatny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej" za pośrednictwem strony Wyborcza.pl/tmobile.

W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 101 828 egz.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 817,2 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon. Na koniec ub.r. z tej oferty korzystało prawie 100 tys. osób, a na koniec br. ma być ich 110 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dostęp do Wyborcza.pl przez 3 miesiące za darmo dla klientów T-Mobile Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
No zobaczcie. Gazeta dogaduje się z niemiecką sięcią, która przede wszystkim wciska najgorsze umowy i telefony ludziom na 3 lata. To chyba najbardziej chamska sieć. Przez trzy lata to to co oni oferują już się zdezaktualizuje 10 razy. Jak tak można ludzi okradać?
23 8
odpowiedź
User
marketer
ta sama niemiecka sieć obsługuje teraz SEJM, bo pisowskie mendy wolały ich niż Plusa.
5 18
odpowiedź
User
DW
Za chwilę abonament Wyborczej będzie dostępny jak zatankujesz 20 litrów na stacji, w pakiecie z paczką chipsów albo zwierzakami z Biedronki;) Drwię w tym momencie, ale co mają pomyśleć "jelenie", które grzecznie wykupiły abonament wcześniej (szczególnie przed znaczną obniżką ceny)?
13 3
odpowiedź
User
jan
to ja juz nigdy nie bede abonentem Tmobile -bardzo nisko sie sprzedaja
4 2
odpowiedź
User
west
Nikt normalny GWna do ręki nie bierze.
2 0
odpowiedź
User
jacki
mialem problem z dokończeniem aktywacji premium w wyborczej Wywala błąd w chrome.W mozilli działa. Ale mimo dostania smsa z potwierdzeniem premium nie mam dostępu do premium.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing