DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła partnerstwo z Netflix, mające na celu umożliwienie weryfikacji mediów i maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na tej platformie. Ma zapewnić reklamodawców Netflixa, że ich reklamy wideo będą w pełni oglądane, przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed Fraud/Invalid Traffic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix

-W ciągu ostatniej dekady zespół Netflix wykonał niesamowitą pracę, budując jedną z najpopularniejszych usług streamingowych na świecie - mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - - Stale poszerzamy zasięg w środowiskach premium wideo i CTV, dlatego DV z radością rozszerza nasze rozwiązania weryfikacyjne third-party na platformę Netflix. Dzięki temu kampanie będą mogły spełniać kluczowe kryteria jakości, przy jednoczesnej maksymalizacji efektywności dla reklamodawców.

Kilka miesięcy temu Netflix ogłosił plany wprowadzenia do swojej oferty pakietu z reklamami. DoubleVerify będzie jednym z kilku wybranych przez tę platformę dostawców usług weryfikacyjnych.

Dzięki tej współpracy reklamodawcy Netflixa będą wiedzieć, że są chronieni przed fraudami i IVT (Invalid Traffic) od przechwyconych urządzeń po manipulację botami. Dowiedzą się również, czy ich reklama ma szansę zostać zauważona, oraz jaka jest jakość jej kontaktu z odbiorcą.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z DoubleVerify - powiedział Jeremi Gorman, president of Worldwide Advertising w Netflix - Wprowadzając plan Basic with Ads - nasz nowy wsparty reklamami pakiet - zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby brandy mierzyły skuteczność swoich reklam. DoubleVerify zapewni weryfikację Viewability i weryfikację IVT, a to będzie cenne dla celów realizowanych przez marki.

DoubleVerify i Netflix będą pracować nad integracją techniczną w nadchodzących miesiącach i przewidują, że rozwiązania dotyczące Viewability i weryfikacji IVT będą dostępne dla klientów w pierwszym kwartale 2023 r., a następne w kolejności będą rozwiązania z obszarów Brand Safety i Brand Suitability.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce