DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla marketerów w obszarze brand safety i brand suitability

Platforma DoubleVerify oferuje marketerom nowe narzędzia w obszarze brand safety i brand suitability,  związane z unikaniem witryn MFA („Made for Advertising”).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla marketerów w obszarze brand safety i brand suitability

MFA są to witryny internetowe o niskiej jakości, tworzone głównie, lub wyłącznie, w celu generowania dochodu z reklam. To rozwiązanie, zintegrowane z DV Authentic Brand Suitability (ABS), uzupełnia istniejącą ofertę DV post-bid i zapewnia reklamodawcom rozwiązanie o pełnym spektrum, maksymalizujące skuteczność ich reklam w kontekście całego procesu zakupu mediów.

- W ciągu ostatnich 12 miesięcy nastąpił gwałtowny wzrost kontentu MFA opartego na sztucznej inteligencji, tworząc nowy zestaw zagrożeń dla reklamodawców poszukujących wysokiej jakości i efektywnej powierzchni w mediach. Wprowadzenie kategorii brand suitability MFA w DV dla unikania ofert MFA na etapie pre-bid oraz pomiarów post-bid zapewnia globalnym markom ujednolicone, „chirurgiczne” rozwiązanie, które gwarantuje, że kampanie będą od początku do końca zgodne z wartościami danej marki – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. - Nasze dualistyczne podejście nie tylko chroni reklamodawców, ale także zwiększa efektywność zakupu mediów – zapewniając, że na każdym etapie procesu zakupu mediów stosowane są kryteria brand safety i brand suitability.

Niedawno wprowadzone na rynek przez DV kategorie Brand Suitability MFA opierają się na autorskim procesie analizy, który łączy audyt wykonywany przez ludzi i ten w wykonaniu sztucznej inteligencji, w celu dokładnej identyfikacji witryn MFA na dużą skalę. Witryny te są kategoryzowane na podstawie kompleksowej oceny ich strategii monetyzacji reklam, źródeł ruchu i praktyk tworzenia treści. 

- Nasz zastrzeżony proces analizy łączy ludzką wiedzę z audytem opartym na sztucznej inteligencji i ustanawia nowy branżowy punkt odniesienia w zakresie bezpieczeństwa i przydatności marki – powiedział Jack Smith, chief innovation officer w DoubleVerify. - Odzwierciedla to misję naszego produktu polegającą na weryfikacji zawsze i wszędzie oraz reagowaniu na nowe pojawiające się zagrożenia w Internecie – zapewniając klientom DV możliwość ochrony swoich inwestycji digitalowych i maksymalizowania wyników kampanii.

Authentic Brand Suitability zapewnia reklamodawcom pierwszą linię obrony, zapewniając, że kryteria brand safety i brand suitability zostaną zastosowane przed zakupem mediów. Kiedy stosuje się łącznie pre-bid avoidance i post-bid measurement, marki mogą poprawić efektywność operacyjną i jakość realizacji kampanii, zmniejszyć współczynniki blokowania, wyeliminować marnotrawstwo mediów i zmaksymalizować skuteczność reklam.

W przeciwieństwie do oszustw reklamowych, zasoby MFA nie są z natury „nieprawidłowe” i wielu reklamodawców może zdecydować się na wyświetlanie reklam w witrynach MFA. Marketerzy potrzebują narzędzi, które pomogą określić, czy określone witryny MFA są zgodne z wartościami marki i celami reklamowymi. Kategorie MFA firmy DV zapewniają markom większą szczegółowość i kontrolę w celu określenia poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada ich wymaganiom. 
To udoskonalenie pakietu rozwiązań DV zwiększa zdolność reklamodawców do reagowania na wzrost zawartości treści MFA w Internecie i zapewnia, że mechanizmy kontrolne DV w dalszym ciągu zapewniają kompleksową ochronę multimediów i wysoką efektywność działań w internecie.
 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK