DoubleVerify za 85 mln dolarów kupuje Rockerbox

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, zawarła umowę na przejęcie Rockerbox, lidera w dziedzinie atrybucji marketingowej (Marketing Attribution), która zapewnia praktyczne pogłębione insighty, oparte na rozwiązaniach Multi-Touch Attribution (MTA), Marketing Mix Modeling (MMM) i Incrementality Testing.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify za 85 mln dolarów kupuje Rockerbox

Akwizycja ta ma wzbogacić pakiet rozwiązań data solutions  oferowany przez DV, rozwijając jego możliwości w zakresie kompleksowego pomiaru efektywności mediów (end-to-end) i w obszarze aktywacji opartych na sztucznej inteligencji (AI). Zakup Rockerbox oznacza bardzo ważny krok w ewolucji firmy DV, od oferowania ochrony jakości mediów i pomiaru efektywności w kierunku zapewnienia ostatecznego osiągnięcia KPI reklamy, poprzez wyposażanie reklamodawców w narzędzia do pomiaru, optymalizacji i osiągania rzeczywistych wyników biznesowych.

– W DoubleVerify wierzymy, że pełne zrozumienie pomiaru efektywności - od jakości mediów po szersze insighty dotyczące atrybucji - zawsze było niezbędne do maksymalizacji skuteczności reklamy i ROI – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – Dzięki przejęciu Rockerbox zyskamy transformacyjną możliwość uchwycenia pełnego zakresu performance’u kampanii, integrując zaufane dane DV z insightami dotyczącymi konwersji zarówno w otwartej sieci, jak i w zamkniętych “walled gardens”. To game changer zarówno dla DV, jak i całej branży, ponieważ wzmacniamy naszą pozycję jako zunifikowanej, niezależnej platformy do cyfrowego pomiaru efektywności i optymalizacji opartej na sztucznej inteligencji - służąc markom korporacyjnym i reklamodawcom średniej wielkości, poprzez wzmacnianie wzrostu za pomocą kampanii w dolnej części lejka sprzedażowego. 

Rockerbox centralizuje cross-channelową atrybucję konwersji i dane o wydatkach na reklamę, zapewniając głębokie insighty dotyczące customer journeys (ścieżki zakupowe konsumentów) i w ten sposób pomaga marketerom optymalizować ich inwestycje w media. Dzięki integracji możliwości pomiarowych Rockerbox z DV Scibids AITM - technologią dynamicznej aktywacji należącą do DoubleVerify - reklamodawcy zyskają działającą w sposób ciągły pętlę sprzężenia zwrotnego (z feedbackami) pomiędzy pomiarami, działaniami optymalizacyjnymi i aktywacjami. Ta integracja odblokuje jeszcze bardziej precyzyjne, wydajne i skalowalne podejście do performance marketingu.

Ponadto to połączone rozwiązanie ma wzmocnić zdolność DV do korelowania danych pomiarowych z wynikami biznesowymi. Dostosowując dane dotyczące fraudów, suitability, viewability, attention i danych kontekstowych do insightów Rockerbox dotyczących atrybucji, reklamodawcy mogą skuteczniej łączyć dane o jakości i efektywności mediów z rzeczywistymi wynikami.

Umowa pomiędzy DoubleVerify i Rockerbox rozszerza rynek potencjalnych klientów do jakich DV trafia ze swoją ofertą,  tworząc nowe możliwości w reklamie direct-response w dolnych partiach lejka sprzedażowego i wzmacniając zdolność DV do obsługi firm o małej i średniej wielkości.

Przejęcie Rockerbox to transakcja gotówkowa o wartości 85 milionów dolarów. Przewiduje się, że transakcja zostanie zamknięta na początku drugiego kwartału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]