Światowe gwiazdy modelingu w kampanii sieci Douglas

Sieć perfumerii Douglas Polska rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem #ForwardBeauty, która stanowi pierwszą odsłonę realizacji nowej globalnej strategii marki Douglas. Za akcję na rynku polskim odpowiadają Gong i Value Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Czarno-biały spot, przygotowany na potrzeby kampanii przez Jung von Matt/Next Alster oraz agencję Select World (które są odpowiedzialne także za nową globalną strategię marki), pokazuje ujęcia zza kulis sesji zdjęciowej fotografa mody Petera Lindbergha.

Występują w nim gwiazdy światowego modelingu - Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.

Obok spotu, kampania obejmuje outdoor w 6 największych miastach w Polsce, reklamy w radiu, portalach kobiecych, social mediach i prasie ("Vouge", "Twój Styl", "Pani", "Glamour", "Elle", "Viva", "Gala").

W Polsce za adaptację kampanii odpowiadają Gong i Value Media (obie z Group One).

grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej