SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dragons Den 3” ogląda 240 tys. widzów

Trzeci sezon „Dragons Den - jak zostać milionerem” ogląda średnio prawie 240 tys. widzów. W czasie emisji programu TV4 przegrywa z konkurencyjnym TVN7, a w grupie komercyjnej także i TV Puls.

„Dragons Den 3” ogląda 240 tys. widzów

Nadawany w Czwórce show „Dragons Den - jak zostać milionerem” po czterech odcinkach trzeciej serii (w okresie od 28 października do 18 listopada br.) gromadzi średnio 237 tys. widzów, co przekłada się na 2,15 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 2,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Format oglądać można w niedziele o godz. 22.05.

Program notuje niższy udział od średniego dobowego udziału TV4, który w okresie jego emisji wynosił odpowiednio 2,53 proc. oraz 2,78 proc.

Dla porównania drugą serię programu emitowaną we wrześniu i październiku ub.r. w niedziele o godz. 20.00 oglądało 242 tys. widzów przy udziałach odpowiednio wynoszących 1,46 proc. i 2,22 proc. (więcej na ten temat).

W analizowanym okresie najchętniej oglądany epizod formatu został wyemitowany 18 listopada br. Oglądało go aż 326 tys. osób.

W czasie emisji programu TV4 przegrywa z konkurencyjnym TVN7, które w tym czasie emituje filmy fabularne i serial „Dowody zbrodni” i ma aż 7,22 proc. udziału. Gorzej od Czwórki wypada TV Puls (dokumentalny serial „Niezwykłe przypadki medyczne”; 2,82 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 przegrywa już z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.

Niewiele mniejszą popularnością cieszą się nadawane w poniedziałki o godz. 22.00 powtórki „Dragons Den - jak zostać milionerem”. Ich średnia oglądalność po trzech odcinkach wyniosła 194 tys. widzów przy udziałach odpowiednio wynoszących 1,85 proc oraz 2,09 proc.

„Dragons Den - jak zostać milionerem” to program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie. Format powstał w Japonii. Prowadzącym polską wersję jest Paweł Orleański.


Trzy topowe odcinki „Dragons Den - jak zostać milionerem”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
18-11-2012 325986 2,87% 3,05%
04-11-2012 277280 2,31% 3,10%
11-11-2012 176478 1,65% 1,99%


Oglądalność programu na tle konkurencji 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN7 799027 7,22% 8,97%
TV4-Dragons' Den -jak zostać milionerem? 237265 2,15% 2,53%
TV PULS 422782 3,82% 3,14%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dragons Den 3” ogląda 240 tys. widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl