SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drosed atakuje

15 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy DROSED S.A. , producenta pasztetów i wędlin drobiowych

Celem kampanii jest budowanie wizerunku całej marki Podlaski: pasztetów i wędlin - powiedział Tomasz Trusiński, manager ds. reklamy i badań firmy Drosed S.A. Ogólnopolska kampania outdoorowa została wsparta kampanią prasową w tytułach kobiecych ( Poradnik Domowy, Gala, Naj, Pani Domu) i w prasie branżowej.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Top Impact

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Drosed atakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl