SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Droższe reklamy w Polsacie, najwyższe ceny przy „Mega Hicie” i „Pogodzie”

W cenniku reklamowym Polsatu na luty większość stawek jest od kilku do kilkunastu proc. wyższa niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” oraz przy niedzielnej „Pogodzie”.

Article

Emisja 30-sekundowego spotu w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” kosztuje maksymalnie 50,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów). W ub. roku reklamy o tej samej porze w poniedziałkowe wieczory kosztowały maksymalnie 38,9 tys. zł

Niewiele mniej trzeba zapłacić za spot przy prognozie pogody w niedzielny wieczór - nawet 50,4 tys. zł. Mniej kosztują reklamy przy „Pogodzie” w dni powszednie - najwyżej 37,6 tys. zł (wobec 33,9 tys. zł rok temu).

Na spot przed „Wydarzeniami” w dni powszednie trzeba wydać do 39,3 tys. zł (35,6 tys. zł rok temu), a w niedziele - 36,3 tys. zł. Z kolei reklama przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 39,3 tys. zł (32,3 tys. zł w ub.r.) w dni powszednie i do 48,7 tys. zł w niedziele.

Z Polsatowskich seriali wciąż najdroższą reklamowo pozycją jest „Pierwsza miłość” - za 30 sek. film trzeba zapłacić 37,6 tys. zł (38,7 tys. zł w ub.r.). Z kolei reklama przy „Świat według Kiepskich” kosztuje maksymalnie 35,6 tys. zł (podczas gdy rok temu - 31,1 tys. zł).

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv opublikowało cennik reklamowy na luty br. TVN Media i Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zrobiły to w miniony piątek.

Według danych Nielsen Audience Measurement, Polsat był wśród stacji telewizyjnych liderem pod względem wpływów z reklam w 2015 roku - zarobił na nich cennikowo ponad 3,4 mld zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Polsacie, najwyższe ceny przy „Mega Hicie” i „Pogodzie”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wenera
Widać że nic się nie zmienia. Mega hit najwięcej ludzi ściąga do Polsatu no i jest najdroższy. No i regularnie te hity poniedziałkowe są na dobrym poziomie, więc reklamodawcy w ciemno mogą obstawiać Mega Hit. To jest już marka.
9 9
odpowiedź
User
Miłosz
Nie od dziś wiadomo, że reklamodawcy zapłacą więcej za emisję reklam w czasie dużej oglądalności. Zresztą Polsat jako lider oglądalności w grupie komercyjnej może sobie śmiało pozwolić na ustalanie cen.
9 8
odpowiedź