SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Droższe reklamy w RMF FM

Od 19 maja droższe reklamy w RMF FM

Broker FM od 19 maja podnosi ceny reklam w RMF FM średnio o 8%. Jak informuje Anna Kozłowska, rzecznik stacji, zmiana ta jest spowodowana koniecznością dopasowania cen do rekordowo wysokich ratingów RMF FM.

- W 2002 roku konsekwentna polityka programowa doprowadziła do zwiększenia dystansu RMF FM nad pozostałymi stacjami ogólnopolskimi i ugruntowały pozycję RMF FM jako lidera na rynku radiowym. Uzyskaliśmy najwyższe wskaźniki słuchalności radiowej oraz udziału w rynku. Kampanie reklamowe realizowane na antenie RMF FM docierają do największej liczby osób z grup celowych i zasięgiem zbliżają się do kampanii przeprowadzanych w stacjach telewizyjnych.
Jako jedyna stacja radiowa prowadzimy sprzedaż i gwarantujemy rzeczywiste kontakty z reklamą (GRP's). Większość Reklamodawców zaufała tej formie sprzedaży, ponieważ kupując GRP's można tylko zyskać. Nieprzekonanych do tej formy sprzedaży mam nadzieje przekonać w tym roku. Wszystkie powyższe czynniki spowodowały niezbędną 8% korektę cen emisji reklam. - uzasadnia podwyżkę cen Anna Kozłowska.

Najdroższy 30 sekundowy spot w paśmie między godziną 8.00 a 10.00 od poniedziałku do piątku będzie kosztował 9,4 tys. zł zamiast obecnych 8,3 tys. zł. Pomiędzy 8.00 a 17.00 średni wzrost cen - 15 proc.

Według danych SMG/KRC w okresie styczeń-marzec udział Radia RMF FM rynku słuchalności wynosił 24 proc., a drugiej stacji Radia Zet - 17,7 proc. Tymczasem różnica z wpływów reklamowych była znacznie mniejsza. Z danych CR Media wynika, że I kwartale 2003, RMF z reklam zarobiło 48 988 910 zł a Radio Zet 43 177 588.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl