SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Druga edycja akademii Crowley'a

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, rozpoczyna drugą edycję programu szkoleniowego przeznaczonego dla swoich klientów

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, rozpoczyna drugą edycję programu szkoleniowego przeznaczonego dla swoich klientów. Partnerem Crowley'a będzie firma szkoleniowa Altkom Akademia.

Akademia Crowley'a obejmie cykl seminariów przeznaczonych dla klientów operatora. Seminaria odbędą się w każdym mieście, w którym Crowley posiada swój oddział i będą całkowicie bezpłatne. Tematy poszczególnych sesji zostały dobrane na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród klientów. Obecnie rozważane są: bezpieczeństwo sieci, zintegrowane systemy bezpieczeństwa, zarządzanie systemami, funkcjonalność sieci LAN. Seminaria poprowadzą specjaliści z firmy Altkom Akademia. Pierwsze z cyklu seminarium odbędzie się w Krakowie, w maju 2003 roku.

"Chcemy, by oferty specjalne dla lojalnych klientów zajęły stałe miejsce w naszych działaniach marketingowych. Nasza troska o klienta to nie tylko doskonały serwis, promocje i bonusy, ale także wartość dodana. Chcemy rosnąć z naszymi klientami i wraz z nimi nabierać doświadczenia, a dobre szkolenia to według nich doskonałe uzupełnienie programu lojalnościowego. Do współpracy przy programie szkoleniowym dla klientów wybraliśmy Altkom, bo już współpracowaliśmy z nimi przy projekcie Altkom Akademia WWW. Ponadto, cenimy duże doświadczenie firmy oraz portfolio specjalistycznych szkoleń, które będą dostosowane dokładnie do potrzeb naszych klientów. Jestem przekonany, że nasi klienci dokonaliby takiego samego wyboru." - mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

"Pomysł Crowley Data Poland to ciekawa inicjatywa. Cieszymy się, że do programu, który jest przecież wizytówką firmy zaproszono właśnie nas. Jestem przekonany, że klienci Crowley'a będą zadowoleni z proponowanej przez nas formuły seminariów. Dla nas najistotniejsze jest to, że klient postawił na jakość usługi. To nasza mocna strona. Myślę, że - podobnie jak nasza wcześniejsza współpraca - Akademia Crowley'a okaże się sukcesem." - powiedział dr Janusz Ślęzak, dyrektor handlowy Altkom Akademii.

Dołącz do dyskusji: Druga edycja akademii Crowley'a

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl