SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Drunk History - Pół litra historii” w Netfliksie. „Duży potencjał”

Od lipca br. w Netflixie udostępnione zostały dwa sezony „Drunk History - Pół litra historii” - autorskiego serialu Comedy Central. - Jesteśmy zadowoleni, że użytkownicy platformy Netflix będą mieli szansę na odkrycie tego wyjątkowego serialu - mówi nam Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w VIMN Polska.

Agnieszka Więdłocha i Izabela Kuna; fot. Viacom Article

Formuła cyklu „Drunk History - Pół litra historii” polega na tym, że popularne polskie gwiazdy piją drinki przed kamerami. Będąc pod lekkim wpływem alkoholu uczestnicy show opowiedzą o najciekawszych wydarzeniach z dziejów Polski, a widzowie obejrzą ich opowieści w postaci scenek, odegranych przez aktorów w strojach z tamtej epoki. Wszystkie kwestie wypowiadane są przez gwiazdę, a sami aktorzy naśladują je ruchem ust.

Pierwszy sezon serialu w Comedy Central premierowy był emitowany jesienią 2017 roku, a drugi - rok później. W „Drunk History - Pól litra historii” wystąpiły polskie gwiazdy filmu i telewizji oraz znani politycy m.in.: Bartłomiej Kasprzykowski, Tomasz Karolak, Katarzyna Warnke, Ryszard Kalisz, Leszek Lichota oraz Janusz Chabior.

Oba powstałe dotychczas sezony cyklu w poniedziałek, 1 lipca br. udostępnione zostały w Netfliksie.

- Bardzo cieszymy się ze współpracy z Netflixem, który dostrzegł duży potencjał w jednej z najchętniej oglądanych produkcji lokalnych w naszym portfolio. Drugi sezon „Drunk History - Pół litra historii” przyciągnął przed ekrany największą liczbę widzów spośród wszystkich programów polskich emitowanych na Comedy Central Polska, dlatego jesteśmy zadowoleni, że użytkownicy platformy Netflix będą mieli szansę na odkrycie tego wyjątkowego serialu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w Viacom International Media Networks Polska.

Kolejne produkcje VIMN Polska w Netfliksie?

„Drunk History - Pól litra historii” to pierwsza produkcja z portfolio polskiego oddziału Viacomu, którą można oglądać w Netfliksie. Na rozwój współpracy z tym serwisem liczy Reszka. - Mamy nadzieję, że nasza współpraca z Netflixem będzie się dalej rozwijać, a obecność naszych produkcji będzie coraz bardziej widoczna w dostępnych w Polsce serwisach na żądanie. Dążymy do tego, by widzowie mieli jak najszerszy dostęp do bogatej oferty programowej naszych kanałów, dlatego w ostatnim czasie uruchomiliśmy serwis SVOD Paramount Play oraz aplikację z wideo na żądanie Nickelodeon Play - informuje nas.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki drugiego sezonu „Drunk History - Pół litra historii” (emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00, w okresie od 5 listopada do 29 listopada ub.r.) oglądało średnio 63 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 0,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 57 tys. osób, a udział - 1,11 proc. (w grupie 16-59 było to odpowiednio 58 tys. widzów i 0,78 proc. udziału).

Polska wersja „Drunk History” jest oparta na amerykańskim formacie o tym samym tytule, który w Comedy Central zadebiutował w 2008 roku (doczekał się już tam sześciu sezonów). Format był realizowany na całym świecie, m.in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Argentynie i na Węgrzech.

Producentem wykonawczym „Drunk History - Pół litra historii” jest ATM Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serial „Drunk History - Pół litra historii” w Netfliksie. „Duży potencjał”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Parafrazując tytuł: „Duży potencjał ... do picia”😉
3 2
odpowiedź
User
zniesmaczona
żenujące co teraz ludzi bawi
4 4
odpowiedź
User
Stiff Gobbs
Sprzedawaj komuś, kto cię zjada, to jest dopiero strategia!
0 0
odpowiedź