SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

W radiu, kinach i internecie trwa kampania reklamowa wódki Wyborowa. Akcję – opartą na wizerunku „Drużyny W” – przygotowały firmy LabCon, DeLord, Value Media i Unia Interactive.

„Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

W prowadzonej właśnie kampanii reklamowej wódki Wyborowa występują cztery bohaterki tworzące „Drużynę W”. Ich imiona – Zimna, Mocna, Czysta i Światowa – mają odzwierciedlać atrybuty tej marki. W ramach akcji pod nakrętkami 2 mln butelek Wyborowej umieszczono kody umożliwiające udział w konkursie, w którym można wygrać m.in. aparaty fotograficzne, notebooki i iPady. Promocja jest zaplanowana na 13 tygodni.



Działania reklamowe, które rozpoczęły się pod koniec września etapem teaserowym, obejmują radio (Radio Zet, RMF FM, Radio Eska, Eska Rock i Antyradio), kina (sieci Cinema City, Multikino, Helios i ok. 200 kin niezrzeszonych) oraz internet (WP.pl, Fotka.pl, Facebook, Interia.pl, O2.pl, Google i YouTube).

Kreację kampanii przygotowała agencja LabCon, produkcją spotów z „Drużyną W” zajęło się studio Delors, akcję w internecie prowadzi agencja interaktywna Unia Interactive, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Izka
To bodaj najbardziej światowa polska wódka, a kolejna kampania wydaje sie zapowiadac ciekawie, zobaczymy.
8 8
odpowiedź
User
sufi
no różnica w jakości między tym "czymś", a "There's no V in Wodka" - to jest właśnie dystans Polski do reszty świata....
8 8
odpowiedź
User
sufi
"Izka" napisał(a): To bodaj najbardziej światowa polska wódka, a kolejna kampania wydaje sie zapowiadac ciekawie, zobaczymy.


to może też niech kreację mają na światowym poziomie... a tutaj znowu, po polsku: wódka = dupa (bo to nie kobiety są, tylko 'dupy'), narracja i VO jak z 'Ulic San Francisco' (tylko bez krztyny dystansu do siebie). Strategia ciosana siekierą: każda z kobiet to jedna z cech naszej wódki... mówić dalej?
8 8
odpowiedź
User
sufi
"Izka" napisał(a): To bodaj najbardziej światowa polska wódka, a kolejna kampania wydaje sie zapowiadac ciekawie, zobaczymy.


to może też niech kreację mają na światowym poziomie... a tutaj znowu, po polsku: wódka = dupa (bo to nie kobiety są, tylko 'dupy'), narracja i VO jak z 'Ulic San Francisco' (tylko bez krztyny dystansu do siebie). Strategia ciosana siekierą: każda z kobiet to jedna z cech naszej wódki... mówić dalej?
8 8
odpowiedź
User
amator
Kolejne wypociny kulawego marketingu
8 8
odpowiedź