SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

W radiu, kinach i internecie trwa kampania reklamowa wódki Wyborowa. Akcję – opartą na wizerunku „Drużyny W” – przygotowały firmy LabCon, DeLord, Value Media i Unia Interactive.

„Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

W prowadzonej właśnie kampanii reklamowej wódki Wyborowa występują cztery bohaterki tworzące „Drużynę W”. Ich imiona – Zimna, Mocna, Czysta i Światowa – mają odzwierciedlać atrybuty tej marki. W ramach akcji pod nakrętkami 2 mln butelek Wyborowej umieszczono kody umożliwiające udział w konkursie, w którym można wygrać m.in. aparaty fotograficzne, notebooki i iPady. Promocja jest zaplanowana na 13 tygodni.



Działania reklamowe, które rozpoczęły się pod koniec września etapem teaserowym, obejmują radio (Radio Zet, RMF FM, Radio Eska, Eska Rock i Antyradio), kina (sieci Cinema City, Multikino, Helios i ok. 200 kin niezrzeszonych) oraz internet (WP.pl, Fotka.pl, Facebook, Interia.pl, O2.pl, Google i YouTube).

Kreację kampanii przygotowała agencja LabCon, produkcją spotów z „Drużyną W” zajęło się studio Delors, akcję w internecie prowadzi agencja interaktywna Unia Interactive, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Izka
To bodaj najbardziej światowa polska wódka, a kolejna kampania wydaje sie zapowiadac ciekawie, zobaczymy.
odpowiedź
User
sufi
no różnica w jakości między tym "czymś", a "There's no V in Wodka" - to jest właśnie dystans Polski do reszty świata....
odpowiedź
User
sufi
"Izka" napisał(a): To bodaj najbardziej światowa polska wódka, a kolejna kampania wydaje sie zapowiadac ciekawie, zobaczymy.


to może też niech kreację mają na światowym poziomie... a tutaj znowu, po polsku: wódka = dupa (bo to nie kobiety są, tylko 'dupy'), narracja i VO jak z 'Ulic San Francisco' (tylko bez krztyny dystansu do siebie). Strategia ciosana siekierą: każda z kobiet to jedna z cech naszej wódki... mówić dalej?
odpowiedź