SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dum Dum, Secret Services, Marka M, ITC.org.pl i Brand Equity razem jako Grupa Kombajn

Agencja reklamowa Dum Dum, agencja public relations Secret Services, dom mediowy Marka M, studio produkcyjne ITC.org.pl i firma strategiczna Brand Equity połączyły się w konsorcjum Grupa Kombajn.

Dum Dum, Secret Services, Marka M, ITC.org.pl i Brand Equity razem jako Grupa Kombajn

Liderem w Grupie Kombajn jest agencja Dum Dum. - Dzięki synergii wiedzy i doświadczenia Kombajn jest użytecznym narzędziem do planowania i realizacji zarówno bardzo złożonych, jak i mniej skomplikowanych projektów reklamowych i public relations. Pozwala efektywnie dostosować budżet i zoptymalizować działania - przekonuje Marcin Gajewski, szef Dum Dum. - Każdy projekt jest wyjątkowy i wieloaspektowy dlatego uważamy, że wymaga bezpośredniego wsparcia odpowiedniej konfiguracji ekspertów - dodaje.

Agencja Dum Dum - kierowana przez Marcina Gajewskiego oraz Wojciecha i Magdę Rejniaków - przygotowuje kampania reklamowe ATL i BTL, a jej główni klienci to Syngenta, Pepsi, LG, Suzuki i HiPP. Sercet Services - prowadzona przez Beatę Milewicz, byłą dziennikarkę „Życia Warszawy” i „Faktu” - zajmuje się szeroko rozumianym PR korporacyjnym, zwłaszcza w zakresie komunikacji z rynkiem kapitałowym.

Studio ITC.org.pl - na czele którego stoją Robert Dylewicz i Walter Chełstowski - produkuje reklamy telewizyjne, animacje 2D/3D oraz oprawę graficzną kanałów i programów telewizyjnych. Dom mediowy Marka M, kierowany przez Mariusza i Katarzynę Maciaków, zajmuje się planowaniem i zakupem mediów każdego typu. Natomiast kierowana przez Tomasza Osuchowskiego firma Brand Equity oferuje przygotowywanie strategii marketingowych.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dum Dum, Secret Services, Marka M, ITC.org.pl i Brand Equity razem jako Grupa Kombajn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl