SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Durex odważnie w kampanii porusza problem dyskomfortu kobiet podczas seksu (wideo)

Marka Durex rozpoczęła globalną kampanię, którą przełamuje temat tabu, jakim jest odczuwany przez kobiety dyskomfort podczas uprawiania seksu. Reklama autorstwa agencji Havas London ma niejako uczcić kobiety, które nie chcą wstydzić się z tego powodu.

Article

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Ladies, Let's Lube” i promuje żele nawilżające Durex Naturals mające pomagać przy problemach związanych z suchością pochwy, powodującą dyskomfort podczas uprawiania seksu.

Rozpoczęte działania reklamowe mają mieć również charakter edukacyjny. Oprócz tradycyjnej kampanii w telewizji, mediach społecznościowych i w internecie zaplanowano szereg działań informacyjnych. Prowadzone mają być też aktywacje w sklepach.
Kampania najpierw rusza w Wielkiej Brytanii, potem zostanie stopniowo rozszerzona na inne rynki na świecie.

Reżyserem spotu jest Harry Bradbeer. Film ma celebrować kobiety, które pomagają kształtować postawy społeczne w odniesieniu do własnego ciała i wyborów.

Durex podaje, że ponad połowa wszystkich kobiet doświadcza dyskomfortu podczas uprawiania seksu wynikającego z powodu suchości pochwy. Dziewięć na dziesięć kobiet, które używają żeli nawilżających twierdzi, że dzięki nim udało się im poprawić jakość życia seksualnego.

Za reklamę odpowiada Havas London.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Durex odważnie w kampanii porusza problem dyskomfortu kobiet podczas seksu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl