SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Durex wchodzi do Strefy Marek Allegro

Właściciel marki Durex, Reckitt Benckiser, podpisał umowę z Style Group (Grupa Kapitałowa Primavera Parfum). W ramach współpracy powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.

Article

W ramach współpracy, w ciągu roku w Strefie Marek Allegro zostanie obsłużonych ponad 110 tysięcy zamówień dla marki Durex. Według prognoz, roczne przychody ze sprzedaży w tym kanale mają przynieść koncernowi Reckitt Benckiser ok. 5,8 mln złotych. Firma chce o połowę zwiększyć sprzedaż marki na Allegro.

– Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył światowy koncern Reckitt Benckiser. Powierzenie nam utworzenia Strefy Marek Allegro to wyraz zaufania oraz motywacja do dalszej, wytężonej pracy. To również potwierdzenie tego, że kierunek naszych działań jest właściwy. Aktualnie prowadzimy podobne projekty dla czterech koncernów. Stanowią one naturalną odpowiedź na zmieniające się potrzeby i oczekiwania internautów – komentuje Janina Karasek, współwłaściciel i dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.

Durex w e-commerce

– Obserwujemy duży potencjał do dalszych wzrostów w kanale online dla marki Durex. Coraz więcej konsumentów docenia dyskrecję oraz swobodę wyboru szerokiego asortymentu towarów intymnych, jakie oferuje kanał e-commerce. Dzięki współpracy strategicznej ze Style Group dajemy im taką możliwość – dodaje Aleksandra Depta, ekspert ds. e-commerce w Reckitt Benckiser.

Właściciel Durexa w ramach współpracy chce w przyszłości wejść do Stefy Marek Allegro z kolejnymi brandami ze swojego portfolio - Veet, Dettol i Scholl. Przewidywany termin to  przełom pierwszego i drugiego kwartału tego roku.

Jak wynika z danych TradeWatch, w 2019 roku rynek prezerwatyw na Allegro szacowany był na kwotę 12,5 mln złotych, z czego ponad 8,5 mln złotych przypadło w udziale Durexowi.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. Allegro.pl zanotowało 17,43 mln realnych użytkowników i 1,38 mld odsłon, a aplikacja mobilna serwisu - 4,23 mln użytkowników. W grudniu sprzedaż na platformie zaczęła sieć hipermarketów Carrefour.

Firma Allegro.pl w 2018 roku osiągnęła 1,75 mld zł przychodów, 621,5 mln zł zysku operacyjnego i 230,1 mln zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Durex wchodzi do Strefy Marek Allegro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl