SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Poczuj dobre wibracje" w kampanii marki Durex

Należąca do koncernu Reckitt marka Durex powiększa portfolio gadżetów erotycznych i rozpoczyna kampanię pod hasłem „Poczuj Dobre Wibracje”. 

Fakty potwierdzone przez różnorodne badania oraz opinie ekspertów pokazały, jak ważne w osiągnięciu maksymalnej satysfakcji seksualnej są gadżety erotyczne, dlatego Durex proponuje portfolio sześciu nowoczesnych urządzeń.

 – Chcemy, aby Polki i Polacy otwierali się na własną przyjemność i eksperymentowali w poszukiwaniu sposobów jej osiągania. Aby umożliwić im eksplorację indywidualnych potrzeb i odkrycie nowych doznań, wprowadziliśmy do oferty nową linię gadżetów erotycznych. Obecnie, na polskim rynku dostępnych jest sześć nowych urządzeń z serii Durex Play. Zostały one stworzone tak, aby dopasowywać się do różnych typów aktywności seksualnej oraz zapewniać wyjątkowe doznania i zwiększyć satysfakcję – informuje Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager wellbeing Poland & EE, Reckitt. 

Jak podaje firma, wzrost świadomości oraz akceptacji społecznej wobec korzystania z tego typu akcesoriów, przyczyniły się do dynamicznego rozwoju rynku. Między 2019 a 2023 rokiem nastąpił dwukrotny wzrost zainteresowania gadżetami erotycznymi. Stało się tak przez zmianę zachowań podczas pandemii, upowszechnienie gadżetów erotycznych oraz zwiększenie dostępności produktów zarówno w kanale online, jak i offline. 

W skład portfolio linii Durex Play produktów wchodzą: wibrujący masturbator Ride & Vibe, rękaw do masturbacji Slide & Ride, wibrator damski ze stymulującą końcówką 2w1 Vibe & Tease oraz multistymulator stref erogennych Ride & Tease. Dodatkowo, z racji tego, że 1/5 konsumentów podczas masturbacji lub stosunku korzysta z gadżetów analnych, w linii Durex Play znalazły się dwa produkty, które zostały zaprojektowane tak, aby dostarczyć maksimum doznań – jest to wibrujący korek analny Pop & Buzz oraz zestaw korków analnych Deep & Deeper.

Gadżety są dostępne m.in. na stronie www.durex.pl, Allegro, w drogeriach stacjonarnych i internetowych np. w sieci Rossmann, Hebe, czy Superpharm. Produkty Durex Play znaleźć można również w popularnych sklepach erotycznych, takich jak Sensu.pl, czy N69.pl, który prowadzi zarówno sprzedaż internetową, jak i stacjonarną. Najnowsza linia gadżetów intymnych Durex Play będzie szeroko wspierana w kampanii digitalowej, u partnerów biznesowych i we współpracach influencerskich. Dodatkowo marka Durex wraz z seksuolożką i terapeutką par Agatą Stola, stworzyła Seksplorownik, który dzięki sensualnym dźwiękom specjalnie stworzonej muzyce oraz odpowiednim treściom umożliwiającym seksplorację i zastanowienie się nad własnymi potrzebami, ma ułatwić lepsze poznanie siebie, swojego ciała i odkrycie tego, co stwarza nam największą przyjemność. Seksplorownik jest już dostępny na Spotify.

Za ideę kreatywną, strategię kampanii oraz realizację projektu odpowiada agencja kreatywna DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

Dołącz do dyskusji: "Poczuj dobre wibracje" w kampanii marki Durex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl