SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duża popularność Discovery Channel

Discovery Channel najchętniej oglądaną rozrywkową stacją tematyczną w Polsce.

Jak wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research, w grupie widzów w wieku 16-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, za pierwszą połowę marca 2006 r., Discovery Channel jest najlepszą pod względem wyników oglądalności stacją satelitarno-kablową w prime time oraz w weekendy.

Od początku marca średnie wyniki oglądalności są najlepsze od 2001 roku. W stosunku do marca zeszłego roku jest to wzrost o blisko 100%.

W prime time, (między godziną 20.00 a 0:59) wskaźnik oglądalności Discovery Channel wynosi średnio 0.43% co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z tym samym okresem w 2005 roku. Daje to Discovery pozycję lidera wśród kanałów tematycznych w Polsce zarówno pod względem oglądalności kanału w ciągu tygodnia, jak i podczas weekendu.

"Cieszymy się, że na tak konkurencyjnym rynku Discovery Channel osiąga tak dobre wyniki oglądalności i cieszy się zaufaniem widzów. Jest to najlepszym dowodem na to, iż prowadzone przez nas działania odświeżenia wizerunku kanału oraz wzbogacanie ramówki nowymi, interesującymi programami przynoszą rezultaty" - powiedziała Katarzyna Kieli, VP Country Manager CE, Discovery Networks Europe.

"Dobre wyniki oglądalności Discovery Channel są dowodem zainteresowania widzów zawartością programową kanału. Dzięki osiąganym bardzo dobrym wskaźnikom możemy przedstawiać reklamodawcom oferty współpracy, które zapewnią im skuteczne dotarcie do konsumentów i precyzyjny odbiór przekazywanych treści" - powiedziała Dorota Żurkowska - Bytner, Regional Ad Sales Director, Discovery Networks Poland. „Propozycja reklamowa Discovery to największa pod względem ilościowym oferta spośród wszystkich rozrywkowych kanałów tematycznych obecnych na rynku. Jednocześnie priorytetem jest dla nas jednoczesne zachowanie standardów najwyższej jakości” – dodała.

Discovery Communications Inc. (DCI), jest wiodącą na rynku światowym firmą medialną i rozrywkową. Założona w Stanach Zjednoczonych w 1985 roku, działa obecnie w ponad 160 krajach i dociera do łącznej bazy 1,3 miliarda abonentów.

Discovery Networks International oferuje 17 międzynarodowych kanałów telewizyjnych, które docierają do łącznej bazy 670 milionów abonentów. Kanały emitowane są w 35 językach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duża popularność Discovery Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl