SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Duża sieć, duża wolność” w kampanii T-Mobile frii (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę T-Mobile frii. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa przygotowała wspólnie z agencją reklamową G7 i domem mediowym Starcom.

Kampania reklamowa T-Mobile frii (zobacz szczegóły tej oferty) przebiega pod hasłem „Duża sieć, duża wolność”. Akcja zachęca do przeniesienia numeru do T-Mobile, informując, że w ramach T-Mobile frii otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci, a telefon Nokia Lumia 710 jest dostępny już od złotówki.

Przypomnijmy, że jednocześnie z T-Mobile frii podobną ofertę Formuła 4.0 wprowadza Play (przeczytaj więcej na ten temat), czemu również towarzyszy kampania reklamowa.

>>> Kto kogo kopiuje? Play chce pozwać szefa marketingu T-Mobile

 


Akcja reklamująca T-Mobile frii obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę, internet (w tym social media) oraz outdoor. Strategię i kreację kampanii przygotował departament komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej we współpracy z agencją reklamową G7, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Duża sieć, duża wolność” w kampanii T-Mobile frii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl