SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów

Tylko ”Men's Health” zanotował w lutym br. wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów. Reszta tytułów straciła, a największym spadkiem zostało dotknięte “Logo”.

Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów

Liderem zestawienia pozostał “Men's Health” (Motor-Presse Polska). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika wyniosła w lutym br. 61 080 egz. Tytuł ten względem lutego ub.r. zyskał 3,5 proc. - to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na pozycji drugiej utrzymał się “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła o 17,33 proc. do 42 152 egz.  Trzeci w rankingu był “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on spadek o 14,35 proc. do 42 090 egz.

W zestawieniu najwięcej (23,87 proc.) stracił plasujący się oczko niżej miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 36 494 egz.

“Stuff” i “Maxim Polska” (oba tytuły Ginza Media Group) miały łączone wydania styczniowo-lutowe. Sprzedaż ogółem tego numeru “Stuffa” wyniosła 15 640 egz., a “Maxim Polska” - 28 229 egz.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 080 59 015
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 42 152 50 990
Playboy 42 090 49 147
Logo 36 494 47 934
 
Forbes. Profit 32 307

44 459

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie magazyny zanotowały spadki. Największym, wynoszącym 41,68 proc., dotknięty został “Playboy”.

 

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP luty styczeń
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 080 66 299
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 42 152 50 079
Playboy 42 090 72 168
Logo 36 494 44 534
Stuff - 15 640
Maxim Polska - 28 229
 
Forbes. Profit 32 307 37 100

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ludzie
W segmencie kobiecym takie wyniki to już agonia.
8 8
odpowiedź