SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże zmiany personalne w G+J Polska

Małgorzata Nocuń i Katarzyna Biegańska objęły nowe stanowiska w pionie wydawniczym G+J Polska, a do wydawnictwa dołączyli Justyna Chlechowicz i Tomasz Knecht.

Duże zmiany personalne w G+J Polska

Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager tygodnika "Naj", awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego magazynów "National Geographic", "National Geographic Traveler", "Focus" i "Focus Historia. Do tej pory funkcję tę równolegle ze stanowiskiem dyrektora wydawniczego książek pełniła Katarzyna Biegańska, która została teraz dyrektorem działu książek G+J i RBA. Na stanowisko senior brand managera "Naj" trwa rekrutacja.

Justyna Chlechowicz została nowym senior brand managerem miesięcznika "Claudia". Zastąpiła Anetę Łukasiewicz, która rozstała się z G+J Polska. Chlechowicz ostatnio pracowała jako starszy specjalista ds. promocji magazynów "Party!" oraz "Hot Moda & Shopping" w Edipresse Polska, a wcześniej zajmowała się promocją "Twojego Stylu" w Wydawnictwie Bauer.

Tomasz Knecht objął stanowisko senior brand managera magazynów "National Geographic" i "National Geographic Traveler". Zastąpił Martę Krzyżanowską, która także rozstała się z firmą. Knecht wcześniej związany m.in. z Media Express (jako szef produktu dziennika "Super Express") oraz z Polskim Przedsiębiorstwem Wydawnictw Kartograficznych SA (zajmował się tam marketingiem i kontrolą praw autorskich.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany personalne w G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl