SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże zmiany w 4fun Media: nowe działy i nowe osoby

Duże zmiany w 4fun Media, nadawcy 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco. Spółka połączyła dotychczasowe struktury w dwa działy: Innovation, Marketing & PR oraz Programmingu & Produkcji. Do firmy dołączyły też nowe osoby, a odeszli z niej Jarosław Burdek i Tomasz Misiak.

Duże zmiany w 4fun Media: nowe działy i nowe osoby

Dział Innovation, Marketing & PR został utworzony z dotychczasowych działów PR-u i marketingu, internetu oraz digital media. Jego szefem został Mateusz Górecki, dotąd dyrektor ds. projektów innowacyjnych. Do zadań zespołu należy tworzenie nowych strategii działań marketingowych i prosprzedażowych dla poszczególnych kanałów, wykorzystanie nowych płaszczyzn reklamowych i promocyjnych oraz nasilenie działań PR. Jednym z najważniejszych celów działu jest opracowanie i wdrożenie strategii działań w tzw. multiscreen obejmującym takie platformy jak: TV, komputer, komórka. Dział odpowiada także za współpracę z operatorami kablowymi. Szefami poszczególnych komórek w dziale będą nadal: Agnieszka Zając, dyrektor PR i marketingu i Łukasz Modzelewski, dyrektor działu digital media.

Drugą wyodrębnioną komórką w strukturach spółki jest Programming & Produkcja, zarządzana przez Agnieszkę Mokras, dotychczasową dyrektor ds. programmingu. Do nowego działu włączone zostały: Kreacja, której szefem jest Jarek Janas, Produkcja, nadal zarządzana przez Marcina Zająca, Muzyka, Programming, w jego skład weszli też channel managerowie 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco. Agnieszka Mokras przejęła również obowiązki dyrektora muzycznego Jarka Burdka, który rozstał się z firmą 30 czerwca br., bo założył własną firmę Dream Art Productions (więcej na ten temat). Burdek był również channel manager rebel:tv - na to stanowisko poszukiwana jest nowa osoba.

Do działu Programmingu & Produkcji dołączyły dwie osoby. Anna Nagłowska objęła stanowisko talent managera i zajmuje się zapraszaniem gości i gwiazd do programów, kontaktem ze środowiskiem muzycznym (wytwórniami płytowymi i artystami), a także koordynacją muzycznych projektów specjalnych. Do tej pory Nagłowska w 4fun Media zajmowała się działaniami interactive na antenach kanałów i będzie łączyła te dwie funkcje.

W zespole znalazł się również Krzysztof Czaja, który odpowiada za koordynację projektów specjalnych, takich jak współpraca z innymi nadawcami, m.in. z TVN. Czaja przez ponad 10 lat pracował w RMF FM, m.in. na stanowiskach sekretarza redakcji oraz wydawcyprogramów radiowych. Był też redaktorem działu Muzyka portalu Interia.pl.

Zmiana nastąpiła również w strukturach IT. Nowym dyrektorem został Robert Gałach, związany z firmą od 2010 roku. Zastąpił on na stanowisku Tomka Misiaka, który po ośmiu latach rozstał się z nadawcą, przechodząc do spółki Dirlango (dowiedz się więcej).

Do zespołu spółki dołączyła również Anna Buczyńska zajmując stanowisko sales managera. Buczyńska odpowiada za wsparcie działań sprzedażowych przy współpracy z Premium TV. Do jej zadań należy również sprzedaż autorskiego systemu emisyjnego 4fun Media- 4funBox. Buczyńska podlega bezpośrednio prezes Ewie Czekale.

- Zmiany w strukturach są konsekwencją dynamicznego rozwoju spółki, a reorganizacja ma na celu maksymalne wykorzystanie potencjału oraz doświadczenia pracowników Grupy 4fun Media - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w 4fun Media: nowe działy i nowe osoby

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grubas
górecki to leszcz
odpowiedź
User
grubaska
co...zazdrościmy???
odpowiedź
User
jan sebastian bach
widać że promowanie nie wiadomo poco przez operatora kablowego i cyfrowego takiego kanału to stanowczo zapchaj dziura , czyżby nie było lepszych kanałów owszem są ale wybierane jest tylko zapchaj dziura bo tak łatwiej zamiast jakości to tylko ilości jest ważna abonent na samym końcu .......?
odpowiedź
User
zapa
a co z KIślem?
odpowiedź