SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże zmiany w Burda Media Polska

Wydawnictwo Burda Media Polska podzieliło tytuły z własnego portfolio na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z istniejącym podziałem pism w dziale reklamy firmy. Wiązało się to także ze zmianami personalnymi w wydawnictwie.

Duże zmiany w Burda Media Polska

W skład pierwszej grupy wchodzi miesięcznik "Elle", a w skład drugiej - "In Style". Trzecia grupa złożona jest z takich tytułów jak "Top Gear", "Chip" i "CRN". W skład czwartej grupy nazwanej "Women's Advisor" wchodzą pisma "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Burda", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis", a w skład piątej zwanej "Living & Garden" - "Elle Decoration", "Mój Piękny Dom" oraz "Mój Piękny Ogród"

Grupy wydawnicze kierowane są przez dyrektora wydawniczego (publishing director) lub managera wydawniczego (publishing manager), którzy wspierani są przez jednego lub kilku brand managerów. Publishing director i publishing manager są odpowiedzialni za wynik własnej grupy wydawniczej.

Dyrektorem wydawniczym tytułów "Top Gear", "Chip", "CRN" został Michał Helman, zaś Maciej Garboliński objął funkcję brand managera miesięcznika "Top Gear".

Wisława Zdobylak została managerem wydawniczym magazynu "In Style", a Beata Citko brand managerem tego tytułu.

Brand managerowie pozostałych pism wydawcy to Elżbieta Wardawa ("Elle"), Dorota Pietrzyk ("Elle Decoration", "Mój Piękny Dom" oraz "Mój Piękny Ogród") i Monika Karwowska ("Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Burda", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis").

Stanowiska dyrektorów wydawniczych pozostałych grup tytułowych zostaną obsadzone w najbliższych miesiącach.

Zmiana miała miejsce także na stanowisku head of sales solutions tytułu "In Style". Agnieszka Sass-Szczepkowska zastąpiła na nim Justynę Duszyńską, która od tego momentu skoncentruje się na pełnionej przez siebie funkcji zastępcy dyrektora działu reklamy wszystkich tytułów Burda Media Polska.

Z wydawnictwem rozstała się Małgorzata Pottmann, która pracowała na stanowisku dyrektora marketingu. Funkcja ta została zlikwidowana, a obowiązki Pottmann przejęli dyrektorzy i managerowie wydawniczy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w Burda Media Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl