SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'

Największe tygodniki opinii zamknęły kwiecień 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 40 proc. - stracił "Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'

Sprzedaż ogółem "Polityki" w kwietniu 2009 r. wyniosła 147 340 egz., czyli o 2 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 143 422 egz. (wzrost o 8 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 110 683 egz. (spadek o 9 proc.).

kwiecienpolityka


kwiecienmarzec


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w kwietniu br. sprzedała się w ilości 301 687 egz. (wzrost o 4 proc.).

angorakwiecien


angoramarzeckw

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl