SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'

Największe tygodniki opinii zamknęły kwiecień 2009 r. spadkiemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 40 proc. - stracił"Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'

Sprzedaż ogółem "Polityki" w kwietniu 2009 r.wyniosła 147 340 egz., czyli o 2 proc. mniej niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny"(Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażąogółem na poziomie 143 422 egz. (wzrost o 8 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "NewsweekPolska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się wilości 110 683 egz. (spadek o 9 proc.).

kwiecienpolityka


kwiecienmarzec


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasypolskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (WydawnictwoWesta-Druk Mirosław Kuliś), która w kwietniu br. sprzedała się wilości 301 687 egz. (wzrost o 4 proc.).

angorakwiecien


angoramarzeckw

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl