SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

W marcu 2009 dwa z czterech tygodników poradnikowych miało niższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskałtygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankinguznalazł się trzecim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w marcu 2009 r. wyniosła 288195 egz. i była o 29 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer), któregosprzedaż w marcu 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 35proc. do 268 751 egz.

marzec


2009

2008

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Chwila dlaCiebie418 879288 195525 818404 792
Tina425 229268 751566 321414 687
Pani Domu432 000244 363443 333231 520
Naj368 214202 076402 218198 364



Porównanie sprzedaży z marca 2009 r. do sprzedaży z lutego 2009 r.pokazuje, że spadła sprzedaż wszystkich tygodników.

2009


marzec

luty

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Chwila dlaCiebie418 879288 195422 455304 559
Tina425 229268 751450 727312 380
Pani Domu432 000244 363454 300265 638
Naj368 214202 076414 069208 934



Od lutego "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ukazuje się jakodwutygodnik.

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl