SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

W marcu 2009 dwa z czterech tygodników poradnikowych miało niższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskał tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankingu znalazł się trzecim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer).

Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w marcu 2009 r. wyniosła 288 195 egz. i była o 29 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w marcu 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 35 proc. do 268 751 egz.

marzec


2009

2008

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Chwila dla Ciebie 418 879 288 195 525 818 404 792
Tina 425 229 268 751 566 321 414 687
Pani Domu 432 000 244 363 443 333 231 520
Naj 368 214 202 076 402 218 198 364



Porównanie sprzedaży z marca 2009 r. do sprzedaży z lutego 2009 r. pokazuje, że spadła sprzedaż wszystkich tygodników.

2009


marzec

luty

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Chwila dla Ciebie 418 879 288 195 422 455 304 559
Tina 425 229 268 751 450 727 312 380
Pani Domu 432 000 244 363 454 300 265 638
Naj 368 214 202 076 414 069 208 934



Od lutego "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ukazuje się jako dwutygodnik.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl