Duży spadek sprzedaży tygodnika „Auto Świat”. „Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych

W październiku 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Duży spadek sprzedaży tygodnika „Auto Świat”. „Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku 2014 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zmniejszyła się o 1,82 proc. i wyniosła 101 925 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 8,21 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 73 716 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce należało do magazynu „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był trzeci. Jego wynik sprzedażowy w październiku ub.r. wyniósł 39 782 egz., po wzroście o 0,89 proc. - jedynym w zestawieniu.

Drugą lokatę w analizowanym okresie zajął „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 37 825 egz., po spadku o 10,50 proc.

Ostatnia pozycja podium przypadła magazynowi „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), który w październiku 2013 roku był liderem. Tytuł ten zanotował spadek, wynoszący 16,85 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 701 egz.

Natomiast największy spadek w segmencie miesięczników - o 19,87 proc. do 7 822 egz. - odnotował magazyn „Automobilista” (Automobilista). W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym.

W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 0,09 proc., a wynik „Auto Świata” - o 0,13 proc.

Natomiast wśród miesięczników jedynym wzrostem (o 6,52 proc.) pochwalić się mógł „Auto Świat Poradnik”, a najwięcej straciło tutaj „Auto-Moto” - było to 16,53 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu