Dwa razy wyższa oglądalność rozmów Grzegorza Miecugowa

Nowe odcinki programu „Inny punkt widzenia” mają dwa razy więcej widzów niż wydania tej audycji pokazywane trzy lata temu. Obniżają jednak wyniki TVN 24 w porównaniu do styczna ub.r.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

„Inny punkt widzenia” to magazyn, w którym Grzegorz Miecugow rozmawia ze znanymi Polakami o politycznej rzeczywistości, poglądach, sposobach na życie. Program wrócił na antenę 10 stycznia br. i pokazywany jest w w niedziele o 13.40. Dotychczas nadano trzy odcinki, które obejrzało średnio137 tys. widzów, co dało stacji 1,09 proc. udziału w grupie 4+ i 0,67 proc. w komercyjnej 16-49  - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie stację śledziło 153 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 1,28 proc. i 1,08 proc.

W przeszłości magazyn gościł na antenie TVN 24 w latach 2004 – 2006. Z dostępnych danych  telemetrycznych wynika, że w okresie od października do grudnia 2006, gdy program zszedł z anteny, odcinki nadawane wówczas o 16.10 oglądało średnio 66 tys. widzów. Dawało to stacji 0,52 proc. udziału w 4+ i 0,40 proc. w 16-49

„Inny punkt widzenia” oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Oglądalność „Innego punktu widzenia” odcinek po odcinku

 

Profil widowni programu

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu