SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwutygodniki poradnikowe straciły w I kwartale. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I kwartale 2014 roku wyniosła 371 850 egz. i w porównaniu do I kwartału 2013 roku spadła o 10,95 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,03 proc. do 310 201 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 204 433 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,21 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 200 338 egz., po spadku w skali roku o 18,38 proc.

Porównanie z I kwartałem 2013 roku

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

446 405

371 850

371 850

512 040

418 392

417 553

Tina

403 862

310 201

310 201

482 410

373 861

373 861

Pani Domu

272 997

204 524

204 433

313 345

262 883

262 792

Naj

258 270

200 338

200 338

344 752

245 439

245 439


W marcu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszył się o 16 proc. do 320 542 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (268 646 egz.; w dół o 19,46 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (184 932 egz.; - 21,55 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Porównanie z marcem 2013 roku

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

402 000

320 542

320 542

485 780

384 552

381 616

Tina

372 301

268 646

268 646

462 403

333 536

333 536

Pani Domu

253 210

185 023

184 932

293 250

235 817

235 726

Naj

224 871

163 825

163 825

317 761

185 573

185 573

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe straciły w I kwartale. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl