SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziadek do orzechów wypromuje producenta herbat Pukka

Agencja Dziadek do orzechów nawiązała współpracę z producentem herbat Pukka, której właścicielem jest Ekaterra.

Article

Współpraca rozpoczęła się od przygotowania bazowych materiałów graficznych, natomiast aktualnie Dziadek do orzechów odpowiada za realizację strategii komunikacji poprzez prowadzenie profili w mediach społecznościowych, koncepcję i realizację akcji specjalnych a także częściowo za influencer marketing.

Aktualnie na Facebooku oraz Instagramie Pukka trwa przygotowana przez Dziadka do orzechów aktywacja - "21 dni wdzięczności". Agencja opracowała ideę kreatywną, pełną komunikację - zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie www oraz materiały graficzne.

Podczas aktywacji Pukka zachęca użytkowników do pobrania ze strony internetowej specjalnie zaprojektowanego, darmowego kalendarza, w którym każdy może zapisywać swoje codzienne powody do wdzięczności.

Ekaterra ma w swoim portfolio 34 herbaciane marki, w tym marki Lipton czy PG tips.

Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów wypromuje producenta herbat Pukka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl