SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie

W lipcu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Magnolia”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lipcu 2016 roku wyniosła 97 930 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,82 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 77 415 egz., po spadku o 2,50 proc.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,59 proc. do 68 090 egz.

Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 26 948 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,21 proc.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

163 780

97 930

97 930

165 650

99 745

99 745

-1,82%

Przepis na Ogród

120 000

77 415

77 415

145 000

79 401

79 401

-2,50%

Mam Ogród

138 500

68 090

68 090

141 000

77 901

77 901

-12,59%

Mój Ogródek

84 850

39 251

39 251

97 520

43 796

43 796

-10,38%

Mój Piękny Ogród

60 000

37 915

37 915

78 000

44 374

44 374

-14,56%

Magnolia

60 000

26 950

26 948

74 320

34 204

34 202

-21,21%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 614

2 530

8 000

2 853

2 765

-8,50%

W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 9,65 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 14,68 proc., odnotował „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda).

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

163 780

97 930

97 930

165 650

99 745

99 745

-1,82%

Przepis na Ogród

120 000

77 415

77 415

145 000

79 401

79 401

-2,50%

Mam Ogród

138 500

68 090

68 090

141 000

77 901

77 901

-12,59%

Mój Ogródek

84 850

39 251

39 251

97 520

43 796

43 796

-10,38%

Mój Piękny Ogród

60 000

37 915

37 915

78 000

44 374

44 374

-14,56%

Magnolia

60 000

26 950

26 948

74 320

34 204

34 202

-21,21%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 614

2 530

8 000

2 853

2 765

-8,50%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl