SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzieci "wystarczająco słodkie" w reklamie soków Kubuś

Ruszyła kolejna wiosenna kampania reklamowa soków Kubuś (Maspex). Przygotowały ją agencje Brainbox, Trzask i Starcom.

Article

Hasłem „Owoce od dziecka” spot podkreśla, że soki Kubuś mogą być dobrą propozycją w ramach jednego z pięciu porcji owoców, warzyw lub soku.

Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, działaniami digitalowymi zajęła się zaś agencja Trzask. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dzieci "wystarczająco słodkie" w reklamie soków Kubuś

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Brzydkie to
odpowiedź