Dzieci "wystarczająco słodkie" w reklamie soków Kubuś

Ruszyła kolejna wiosenna kampania reklamowa soków Kubuś (Maspex). Przygotowały ją agencje Brainbox, Trzask i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dzieci "wystarczająco słodkie" w reklamie soków Kubuś

Hasłem „Owoce od dziecka” spot podkreśla, że soki Kubuś mogą być dobrą propozycją w ramach jednego z pięciu porcji owoców, warzyw lub soku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieciece-swawole-w-reklamie-musow-kubus-mus-100 ##

Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, działaniami digitalowymi zajęła się zaś agencja Trzask. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej