„Dzięki Tobie nic go nie powstrzyma” w kampanii Essentiale Max (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży leku Essentiale Max (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Summer 76 i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Essentiale Max to nowy wariant preparatu Essentiale zwalczającego dolegliwości wątroby. Reklama produktu podkreśla, że zawiera on w każdej kapsułce maksymalną dawkę substancji czynnej.

Kampania, tak samo jak sam Essentiale Max, jest skierowana przede wszystkim do mężczyzn, których ma przekonać do marki Essentiale.

Przy czym akcja jest też adresowana do kobiet, mających wpływ na decyzje swoich partnerów dotyczące dbania o zdrowie.

Akcja obejmuje telewizję (15-sekundowy spot w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów) oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, spot wyprodukował dom produkcyjny Summer 76, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"