SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Dzień dobry TVN” i “Pytanie na śniadanie” ze stabilną widownią

“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało o 66 tys. więcej widzów niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy jednak notowały bardzo zbliżone wyniki oglądalności jak rok wcześniej.

“Dzień Dobry TVN” w dni powszednie w zakończonym sezonie śledziło średnio 608 tys. osób, co dawało TVN-owi 16,44 proc. udziału w grupie 4+ i 19,06 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, jego wyniki były nieznacznie wyższe. Oglądało go bowiem wtedy 612 tys. widzów, a udziały były trochę niższe i wyniosły odpowiednio 15,66 proc. oraz 18,60 proc. (więcej na ten temat).

Z kolei nadawane w Dwójce “Pytanie na śniadanie” zanotowało w minionym sezonie średnią oglądalność na poziomie 541 tys. widzów. Udział TVP 2 w czasie jego emisji wyniósł 14,69 proc. w 4+ i 11,05 proc. w 16-49. Rok wcześniej, morning show Dwójki gromadził podobną widownię - średnio 542 tys. oglądających, a jego udział wynosił odpowiednio 14,29 proc. i 11,73 proc.

Wszystkie trzy najpopularniejsze odcinki “DD TVN” w sezonie 2011/2012 przekroczyły liczbę miliona widzów. Były to jednak wydania pokazane w dni świąteczne, gdy nie było “Pytania na śniadanie”. Natomiast najchętniej oglądane odcinki tego drugiego magazynu miały poniżej miliona oglądających.

Wpływy reklamowe z wydań “Dzień dobry TVN” nadawanych w dni powszednie wyniosły 137 mln zł (rok temu były niższe - 108 mln zł), zaś “Pytanie na śniadanie” przyniosło z reklam w tym samym okresie tylko 53 mln zł. (rok wcześniej więcej, bowiem 74 mln zł, ale ten program nie ma tylu przerw reklamowych co magazyn TVN).


Średnia oglądalność magazynów śniadaniowych w dni powszednie

Dni powszednie    Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaOkresAMRSHR %SHR %
 
DZIEN DOBRY TVNTVN06-09-2011 - 22-06-201260707616,44%19,06%
06.09.2010-24.06.201161217415,66%18,60%
 
PYTANIE NA SNIADANIETVP206-09-2011 - 22-06-201254078114,69%11,05%
06.09.2010-24.06.201154210714,29%11,73%


Trzy topowe wydania „DD TVN” oraz „PNŚ” w dni powszednie

Top 3 wydania “Dzień dobry TVN”
Dni powszednieWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
111-11-2011118390716,43%18,12%
201-05-2012103501318,45%20,89%
301-11-2011102408014,66%16,74%
Wirtualnemedia.pl
Top 3 wydania “Pytania na śniadanie”
Dni powszednieWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
127-12-201184208716,62%12,09%
201-02-201279447116,93%12,58%
313-02-201278872517,21%11,82%


Wydania weekendowe “Dzień dobry TVN” śledziło w okresie od września br. do czerwca br. średnio 981 tys. widzów
przy udziale na poziomie 15,75 proc. w 4+ i 17,75 proc. w 16-49. Rok wcześniej widownia morning show TVN w soboty i niedziele była podobna i wynosiła 984 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,99 proc. i 17,55 proc.

Z kolei sobotnie wydania „Pytania na śniadanie” oglądało średnio 574 tys. widzów (11,52 proc. oraz 8,54 proc. udziałów). Magazyn ten w soboty zaczął się ukazywać jednak dopiero w marcu br.

Przychody weekendowego “DD TVN” w minionym sezonie to z kolei 80 mln zł (rok temu 70 mln zł), a sobotniego „PNŚ” wiosną br. - 38 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).


Średnia oglądalność magazynów śniadaniowych w weekendy 

WeekendyWszyscy 4+16-49
ProgramStacjaOkresAMRSHR %SHR %
 
DZIEN DOBRY TVNTVN03-09-2011 - 24-06-201298148415,75%17,75%
4.09.2010-26.06.201198392914,99%17,55%
 
PYTANIE NA SNIADANIETVP203-03-2012 -  16-06-201257354811,52%8,54%


Trzy topowe wydania „DD TVN” oraz „PNŚ” w weekendy

Top 3 wydania “Dzień dobry TVN”
WeekendyWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
112-02-2012144077517,25%18,52%
223-10-2011140110718,86%22,09%
330-10-2011136378717,34%19,73%
Wirtualnemedia.pl
Top 3 wydania “Pytania na śniadanie”
WeekendyWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
131-03-201278083012,64%8,38%
203-03-201268761412,20%9,74%
314-04-201267823512,84%8,84%


“Pytanie na śniadanie” przez całe lato emitowane będzie normalnie w dni powszednie oraz w soboty o 8.30. Natomiast magazyn TVN będzie się ukazywać jedynie w niedziele pod nazwą „Dzień dobry wakacje” (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry TVN” i “Pytanie na śniadanie” ze stabilną widownią

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aja
Oglądam tylko DDTVN. Bardzo fajny program. Widać, że dziennikarze się starają. Świeżość, ciekawe punkty widzenia, zaskakujące sytuacje. Pytanie na śniadanie, to kiepska podróbka. Toporny i bez polotu.
odpowiedź
User
lolek
przeciez tam czesto daja sie wypowiadac osobom, ktore wczesniej placa za wystep;] taka reklama, ktora ludzie chetnie ogladaja;]
odpowiedź
User
Fakty
DDTVN to program na licencji marna podróba Good M NBC sam tvn TO MEDIALNY ŚMIEĆ
odpowiedź