SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Dzień dobry TVN” wygrywa z “Pytaniem”, ale traci widzów

Magazyn “Dzień dobry TVN” cieszy się większą popularnością niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Poranny magazyn TVN stracił jednak widzów w porównaniu do ub.r., a morning show Dwójki ich zyskał.

“Dzień dobry TVN” wygrywa z “Pytaniem”, ale traci widzów

Nadawany między 8.30 a 10.55 program “Dzień dobry TVN” oglądało w okresie od 3 stycznia do 8 kwietnia br. średnio 641 tys. widzów, co dawało stacji 15,23 proc. udziału w grupie 4+ i 18,17 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej magazyn śledziło 685 tys. osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 16,14 proc. i 18,47 proc.

Z kolei średnia widownia konkurencyjnego “Pytanie na śniadania” Dwójki (emisja od 8.30 do 10.50) w okresie od 3 stycznia do 8 kwietnia br. wyniosła 619 tys. osób, a udział uplasował się na poziomie 14,91 proc. w 4+ i 12,10 proc. w 16-49. W analogicznym okresie ub.r. średnia oglądalność programu była niższa i wyniosła 611 tys. osób przy udziale wynoszącym 14,37 proc. i 12,66 proc.

Spadek oglądalności zanotowała też nadawana o 6.00 w Jedynce “Kawa czy herbata?”. Dotąd w 2011 roku przyciągała średnio 417 tys. widzów, podczas gdy rok wcześniej jej oglądalność wynosiła 520 tys. osób. Trzeba dodać jednak, że w 2010 roku magazyn nadawany był nie tylko od 6.00 do ok. 8.00, ale miał też część nadawaną między 8.25 a 8.45, której w tym roku już nie ma.

Dni powszednieWszyscy 4+16-49
ProgramStacjaAMRSHR %SHR %
01-01-2011 - 08-04-2011
DZIEN DOBRY TVNTVN640 85815,23%18,17%
PYTANIE NA SNIADANIETVP2618 87214,91%12,10%
KAWA CZY HERBATATVP1417 06122,43%16,36%
01-01-2010 - 09-04-2010
DZIEN DOBRY TVNTVN684 51816,14%18,47%
PYTANIE NA SNIADANIETVP2611 04214,37%12,66%
KAWA CZY HERBATATVP1520 16523,96%19,78%


Najpopularniejszy odcinek magazynu “Dzień dobry TVN” w analizowanym okresie nadano 6 stycznia br., czyli w dniu Święta Trzech Króli. Obejrzało go ponad milion widzów.

Najchętniej oglądane wydanie “Pytania na śniadanie” miało 814 tys. widzów (emisja 25 stycznia br.), zaś topowy odcinek “Kawy czy herbaty?” przyciągnął 570 tys. widzów (pokazano go 8 marca br.). 

Dzień dobry TVN – top 10
Wszyscy 4+
DataAMRSHR %
06-01-20111 101 91814,58%
27-01-2011818 90116,83%
03-02-2011799 86617,59%
23-02-2011772 73916,02%
07-01-2011764 61016,19%
24-01-2011758 13916,32%
15-02-2011740 87416,32%
03-01-2011738 19116,89%
02-03-2011726 60618,05%
21-01-2011726 31417,61%
 
Pytanie na śniadanie – top 10
Wszyscy 4+
DataAMRSHR %
25-01-2011814 17318,02%
14-02-2011801 81417,07%
16-02-2011778 37617,48%
18-02-2011748 33917,05%
27-01-2011743 93715,23%
01-02-2011739 75316,73%
07-02-2011727 64016,93%
03-03-2011723 59717,74%
31-01-2011719 44515,69%
03-01-2011710 47816,36%
 
Kawa czy herbata? - top 10
Wszyscy 4+
DataAMRSHR %
08-03-2011569 86825,76%
03-03-2011551 26023,35%
04-03-2011547 90623,69%
02-03-2011538 53924,86%
01-03-2011534 22723,11%
11-03-2011528 69626,34%
10-03-2011497 36022,56%
09-03-2011481 25123,31%
07-03-2011476 66523,80%
21-03-2011475 57523,20%


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry TVN” wygrywa z “Pytaniem”, ale traci widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Poziom samouwielbienia tej stacji przerósł już immunologiczny system organizmu ;)
odpowiedź
User
wrw
DdTvn tak jak wszystko w tej stacji jest na licencji w porównaniu ze swoim orginałem to medialny śmiec sprzedawny naiwnemu widzowi który jest bezrobotny albo ze wsi lub malego mista reklamodawcy powinni sobie odpuscic twego gniota bo to nieprzeklada sie na ich sprzedaz
odpowiedź
User
kasia
Program powinien sie nazywac Dzien dobry reklamy hahahhahahah podpasek zup pasty proszków itd itp jest o niczym prowadzony przez amatorów typu Rusin Gardias i reszta tego dziadostwa jak Pienkowska i spółka
odpowiedź