SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w kwietniu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w kwietniu br. miał „Dzień dobry TVN”, który wyprzedził „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. AKPAArticle

W kwietniu 2020 roku średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 488 tys. osób przy 7,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Magazyn TVN miał o 31 tys. widzów więcej niż rok wcześniej (największy wzrost wśród wszystkich magazynów).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Pytania na śniadanie”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 477 tys. osób, co przełożyło się na 7,11 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVP2 śledziło 471 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 9,68 proc.), co oznacza wzrost o 6 tys. oglądających. W kwietniu br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 8.00, a w maju ub.r. startowało o 7.55.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W kwietniu 2020 roku jego widownia wyniosła 356 tys. osób, a jego udział - 10,61 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 25 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

Coraz większa przewaga „Dzień dobry TVN” w 16-49, wszystkie programy na plusie

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w kwietniu br. miał 239 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 24 tys. oglądających).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (wzrost o 4 tys. do 193 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 8 tys. do 160 tys.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Krótszy czas oglądania telewizji w 2019 roku

W 2019 roku liderem oglądalności wśród wszystkich widzów był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN. Wśród głównych stacji wzrosty odnotowały TVP1 i TVP2, ale najwięcej zyskały TVP Sport, Super Polsat i TTV. Skrócił się średni czas oglądania telewizji, choć zwiększyły się wydatki reklamowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w kwietniu

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2020
Widać potrzeba było świeżej krwi. To teraz Rusin z Kalczyńską (o Wellman i Prokopa jestem spokojny) mogą się obawiać. Kurskiemu który nadal rządzi spod biurka pozostaje wydłużenie PnŚ od 6 do 15 to wrócą na pozycję lidera.
odpowiedź
User
Klaus
W Polsce i tak brakuje śniadaniówki z prawdziwego zdarzenia - nowoczesnej, nie powielającej w kółko tych samych pomysłów. Czas na nowe. Program dla nowego pokolenia widzów.
odpowiedź
User
Sonia
Taaa wyprzedzilo...
odpowiedź
User
Nick
Nienawidze TVP, ale nie mogę zdzierżyć tego ciągłego product placement w DDTVN. Mam wrazenie, że tam caly program jest podporzadkowany mniej lub bardziej nachalnymi reklamami.
Włączam PnS i widzę, że można zrobić uczciwy reportaż np.o kremach nawilzajacych, z zaslonietymi markami, z obiektywnym porownaniem i uczciwymi rekomendacjami
odpowiedź
User
Ewa
Brawo DD TVN, czuć świeżość :)
odpowiedź