Dziennikarze „USA Today” muszą korzystać z serwisów społecznościowych

Dziennikarze amerykańskie dziennika „USA Today” muszą intensywnie korzystać z mediów społecznościowych. Zalecenie takie wydał wydawca dziennika, Larry Kramer.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Dziennikarze „USA Today” muszą korzystać z serwisów społecznościowych

Zachęca on dziennikarzy do intensywnego korzystania z mediów społecznościowych. Sposobem na to ma być projekt o nazwie „Social Media Tuesday”.

W ramach tego przedsięwzięcia w każdy wtorek redaktorzy i dziennikarze mają samodzielnie promować swoje publikacje internetowe w takich serwisach, jak Facebook, Twitter czy Reddit. Działania te mają poszerzyć wiedzę i umiejętności pracowników gazety związane z mediami społecznościowymi. Kramer wierzy też, że w ten sposób możliwe będzie nawiązanie bezpośredniego kontaktu z czytelnikami gazety.

Działania te są kolejnym krokiem w procesie digitalizacji „USA Today”. Miesięcznie dziennik w wersji na tablety i smartfony ma średnio 25,5 mln czytelników, co w skali roku daje wzrost rzędu 48 proc. W przeciwieństwie do wydawanych równolegle konkurencyjnych „New York Times” oraz „Wall Street Journal” gazeta nie korzysta z żadnej usługi typu paywall.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu