SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku

Dziesiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,56 mln widzów. To o 310 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.

Article

„Mam talent! 10” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 9 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 23 września) wyniosła 2,56 mln osób, co przełożyło się na 18,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 18,19 proc. w grupach 16-49 i w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,70 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek talent-show.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 310 tys. widzów. Dziewiątą serię „Mam talent!” po trzech odcinkach śledziło 2,87 mln osób, co przełożyło się na 21,24 proc. udziału w grupie 4+, 20,69 proc. w grupie 16-49 i 20,75 proc. w grupie 16-49.

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma 11,79 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje gł. serwis pogodowy, „Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe, raz pokazano koncert „Roztańczony PGE Narodowy”; 9,45 proc.), a czwarta - TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 8,69 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVN także pokonuje konkurencję, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu 2017 roku wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdd
W wątku The Voice, TVP 2 jest liderem, a tu ostatnie miejsce? Nie rozumiem...
17 11
odpowiedź
User
Jacek
To chyba najgorsza edycja ever, ale ludziom sie podoba. Polska.
17 14
odpowiedź
User
i
TVN i jego stare smierdzace odgrzewane kotlety to kosmiczna tandeta i szmira
9 9
odpowiedź
User
Janusz
Ile jeszcze będą to ciągnąć? Proponuję jeszcze z 15 edycji wypuścić. Ciemny lud i tak będzie oglądał, nawet jak talenty się będą powtarzać co edycję...
10 8
odpowiedź