SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dziewczyny ze Lwowa” hitem TVP1. Serial ma większą widownię od „Blondynki”

Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” ogląda średnio 3,4 mln osób, o 720 tys. więcej niż śledziło „Blondynkę”, pokazywaną w tym paśmie jesienią ub.r. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. - Udało się nam przebić z serialem z nieznanymi aktorkami - komentuje Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki.

Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa” Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany jest w TVP1 w niedziele o godz. 20.25, począwszy od 6 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 3,4 mln widzów przy udziale na poziomie 20,42 proc. w grupie 4+ i 12,18 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,5 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.

Widownia „Dziewczyn ze Lwowa” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-09-2015

3 423 659

20,75%

13-09-2015

3 265 834

19,87%

20-09-2015

3 502 021

20,63%

Średnio:

3 397 149

20,42%

Dla porównania, pokazywana jesienią ub.r. w tym paśmie „Blondynka” po trzech odcinkach gromadziła 2,68 mln widzów, czyli oglądało ją o 720 tys. osób mniej niż nowy serial Jedynki.

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie TVN, emitujący wówczas „Aplauz, aplauz!” (zobacz dane oglądalności tego programu), którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,93 proc. Trzeci jest Polsat („Tylko muzyka”; 12,37 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,50 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Dziewczyny ze Lwowa

3 397 149

20,42%

12,18%

TVN

2 317 469

13,93%

14,17%

Polsat

2 057 313

12,37%

13,67%

TVP2

1 082 068

6,50%

10,44%

- Jestem bardzo zadowolony z wyników „Dziewczyn ze Lwowa”, zwłaszcza że to nowy serial z zupełnie nieznanymi aktorkami. Było ryzyko, bo nowe seriale w innych stacjach nie szły w ostatnich latach zbyt dobrze - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” opowiada o czterech młodych dziewczynach z Ukrainy: Uljanie (w tej roli Anna Gorajska), Polinie (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłanie (Anna Maria Buczek), które przyjechały do Polski i próbują ułożyć sobie tu życie. Scenariusz do produkcji napisał Robert Brutter, reżyserią zajął się Wojciech Adamczyk, a producentem było Studio A (dowiedz się więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.

Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” hitem TVP1. Serial ma większą widownię od „Blondynki”

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miau
Tej jesieni w Jedynce same hity. Brawo, naprawdę brawo.
0 0
odpowiedź
User
alis
Rancza nic nie przebije ,obejrzałam te dwa odcinki "Dziewczyny ze Lwowa " z całym szacunkiem dla waszej pracy ,ale to jest amatorszczyzna ,może dalsze odcinki będą lepsze .I proszę nie wciskać nam głupot ,że ten serial jest jest lepszy od rancza ,może i była większa oglądalność ,ale tylko ze względu ,że to jest nowy serial , zobaczymy jaką będzie miał oglądalność po 10- tym odcinku .życzę powodzenia
0 0
odpowiedź
User
sito
Faktycznie niezły i całkiem zabawny
0 0
odpowiedź