Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie

W przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii w internecie wpłynęło dziewięć ofert. Złożyły je m.in. firmy: ClickAd, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej – ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie
fot. Shutterstock.com

Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji rozpoczął się w drugiej połowie maja br. i  dotyczy obsługi działań reklamowych w internecie i mediach społecznościowych (emisję kampanii). Mają one wspierać i uzupełniać działania podejmowane przez Ministerstwo oraz wybrane w innych przetargach agencję PR i agencję reklamową.

Działania będą prowadzone na bieżąco w miarę pojawiających się potrzeb. Działania w mediach społecznościowych będą dotyczyć wszystkich obszarów kampanii w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych. Wybrana agencja zajmie obsługą emisji tych kampanii reklamowych w Google (wyszukiwarka, reklamy graficzne, remarketing), na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze itp.

W przetargu wpłynęło 9 ofert – w każdej musiała zostać określona procentowo prowizja za obsługę kampanii w internecie. Oferty złożyły: Interprima (z prowizją 13,97 proc.), Infinty Media (10 proc.), Mastermind Media (9 proc.), Testa Communications (4,9 proc.), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,5 proc.), Media Group (0,000001960 proc.), ClickAd Interactive (6 proc.) Fabryka Marketingu (4,94 proc.) oraz konsorcjum agencji Creativeharder i Performance Ocean (11 proc.).

Na zaplanowane w internecie działania resort cyfryzacji przeznaczy 627,6 tys. zł brutto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję