E_misja Interactive 360 z „Akademią dachu” dla Grupy Lindab

E_misja Interactive 360 należąca do NuOrder Group uruchomi internetowy kanał sprzedaży Grupy Lindab, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla budownictwa.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

E_misja Interactive 360 przygotuje serwis produktowy „Akademia dachu” wyposażony w aplikację umożliwiającą użytkownikom zamieszczanie rzutów dachu zaprojektowanych budynków, co pozwoli ekspertom z Lindab określenie wymaganych ilości produktów oraz dokonanie dokładnej wyceny. Ponadto agencja zajmie się pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez narzędzia performance marketingowe: reklamy Google Display Network, Google AdWords i remarketing.

Lindab to kolejny klient E_misji Interactive 360 z branży budowlanej - agencja pracuje m.in. dla koncernu Lafarge, marek Buderus i Junkers oraz Knauf Insulation.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"