SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

E-reklamy w systemie pay-per-click skuteczne według większości marketerów

Według 78 proc. pracowników marketingu reklamy w systemie pay-per-click są skutecznym rozwiązaniem reklamowym, zaś najważniejsze kanały w zastosowaniu PPC to reklamy tekstowe, remarketing i reklamy mobilne - wynika z badań firmy analitycznej Hanapin Marketing.

Article

Dane dostarczone przez Hanapin Marketing wskazują, że w USA system pay-per-click jest coraz bardziej doceniany przez marketerów, a w br. wydatki na ten sposób dystrybucji reklam będą wyższe od oczekiwanych.

Zdaniem ośmiu na 10 respondentów badania efekty stosowania systemu PPC są „bardzo dobre”, dla 20 proc. zaś są „dobre”. Najbardziej ważnym formatem dla platform PPC są reklamy tekstowe (90 proc. badanych zgodziło się z tą tezą), na dalszych miejscach znalazły się remarketing (80 proc.) oraz reklamy mobilne (71 proc.).

Z kolei prawie 75 proc. respondentów planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy zwiększyć wydatki na reklamy AdWords, a 60 proc. wydać więcej środków niż dotąd na reklamy w wyszukiwarce Bing.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: E-reklamy w systemie pay-per-click skuteczne według większości marketerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl