E.Wedel w loterii stawia na "czekoladowe przyjemności"

W nowej czteromiesięcznej kampanii marka E. Wedel wykorzystuje swoje dwa największe atuty i spina je jednym parasolowym hasłem: „czekoladowa przyjemność”. Zorganizowana została również loteria, w ramach której, konsumenci – obok nagród pieniężnych – mogą wygrać bilety do Fabryki Czekolady.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
E.Wedel w loterii stawia na "czekoladowe przyjemności"
fot. materiały prasowe

W najnowszej kampanii E.Wedel zaprasza do świata, w którym każda kostka czekolady to początek niezwykłej podróży, a Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel jest jej kulminacyjnym punktem.

– Czekolada od zawsze budzi skojarzenia z radością i endorfinami, a ponieważ wiemy, jak działa na zmysły już jedna kostka, chcemy pokazać, że można doświadczać czekoladowej przyjemności za pomocą wszystkich zmysłów. Dlatego kampania skupia się na czerpaniu z niej w sposób maksymalny – nie tylko przez smakowanie naszych produktów, ale również poprzez pełne zanurzenie w czekoladowym świecie naszego muzeum – mówi Aleksandra Pankowska, senior brand manager w E.Wedel.

W ramach prowadzonych aktywności marki zorganizowała loterię, w ramach której rozda ponad 6 000 biletów na zwiedzanie Muzeum Fabryka Czekolady, a dodatkowo, na uczestników czekają również atrakcyjne nagrody pieniężne.Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy do 30 czerwca br. zakupić dowolny produkt marki E.Wedel, zachować paragon i zarejestrować zgłoszenie na dedykowanej stronie.

Kampania zakłada intensywną komunikację poprzez różne kanały: telewizję, VOD, digital, OOH oraz programmatic i działania na TikToku.

Za strategię i koncept kampanii odpowiada 2012 Agency, produkcją spotu zajęło się Watchout Studio, a projekt opakowań przygotowało WRD. Zakupem mediów zajmował się Zenith, obsługą influencerów – Generation9, a organizację loterii powierzono Amooco Agency. Za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu