SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Echo serca” daje TVP2 pozycję lidera, 1,32 mln widzów

Trzeci sezon obyczajowego serialu „Echo serca” w TVP2 ogląda średnio 1,32 mln osób. TVP2 w paśmie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Echo serca 3”; fot. TVP Article

Serial „Echo serca 3” nadawany jest na antenie Dwójki we wtorki o godz. 21.50, począwszy od 3 marca 2020 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,32 mln widzów. Przełożyło się to na 11,03 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się trzeci odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,36 mln oglądających.

Dla porównania, pierwszy sezon produkcji (emitowany praktycznie w tym samym pasmie, ale w TVP1 - Telewizja Polska podjęła decyzje o zamianie miejscami „Echa serca” z „Magazynem Ekspresu Reporterów”) po trzech odcinkach śledziło 1,82 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 13,60 proc., 7,37 proc. oraz 8,97 proc. udziału. Serial jak na razie gromadzi mniejszą liczbę widzów, ale zwiększyły się jego rynkowe udziały w grupach 16-49 i 16-59.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie jest TVN, który pokazuje wówczas gł. „Motyw”, a udział tej stacji kształtuje się na poziomie 8,41 proc. Trzecie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 7,56 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 („Magazyn Ekspresu Reporterów”; 6,39 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVP2 zajmuje miejsce trzecie (z minimalną stratą do pozycji lidera), a w grupie 16-59 - drugie.

„Echo serca” to produkowany przez ATM Grupę obyczajowy serial, którego główną bohaterką jest psycholog Magdalena Borska (w tej roli Kamilla Baar-Kochańska), która wraca do Polski po kilku latach nieobecności w kraju i podejmuje pracę w szpitalu. Widzowie w produkcji zobaczyć mogą również takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.

W drugim sezonie cyklu w ważnej roli występuje Anna Dereszowska, która wciela się w postać Agnieszki - koleżanki ze studiów Magdaleny Borskiej. Aktorka do serialu dołączyła pod koniec pierwszego sezonu. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-kontynuuje-echo-serca-emisja-od-10-wrzesnia-jakie-pasmo

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Echo serca” daje TVP2 pozycję lidera, 1,32 mln widzów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pdk
TVP i TVN wywaliły kasę na serialiki, a i tak najlepiej w tym paśmie stoi Polsat, który puszcza powtórki filmów.
9 8
odpowiedź
User
Piotr
A tej sztucznej podróbce na dobre i złe nie sposób tego nudziarstwa oglądać więc i mały wynik nie dziwi bo od początku ludzie tego chłamu nie chcieli oglądać a tvp wciąż tego nie rozumie że wszystkim już medyczne gnioty się przejadły bo nawet na dobre i złe ma już tylko 2,6 miliona oglądających a nie jak kiedyś że ponad 4 miliony .
8 6
odpowiedź
User
Edek
Flaszki olejem TVP
5 5
odpowiedź
User
anonim
TVP i TVN wywaliły kasę na serialiki, a i tak najlepiej w tym paśmie stoi Polsat, który puszcza powtórki filmów.

Gdyby były dobre premiery filmowe, tak dobre jak w lutym bieżącego roku, to w komercyjnej wykręciliby z koło 15% na pewno.
4 1
odpowiedź