Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup

Ed Sheeran pojawił się w reklamie ketchupu Heinz Tomato Ketchup.

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:
Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup

Wokalista Ed Sheeran połączył siły ze znanym producentem ketchupu firmą Heinz i wypuścił właśnie Edchup. Produkt niewiele różni się od oryginału.

Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana.

grafika

Ed Sheeran jest wielkim fanem ketchupu Heinz, czego nie ukrywa, a wręcz się tym chwali. Muzyk ma nawet wytatuowane logo marki na ramieniu. A na początku kwietnia swoim postem w social mediach zaproponował marce współpracę oraz napisanie, wyreżyserowanie oraz wystąpienie w reklamie telewizyjnej.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   It's actually real and you’ll be able to get your hands on one very soon #Edchup #KetchupDay #EDxHEINZ #TheDreamThatKeepsOnGiving #Advert 📸 @marksurridge Post udostępniony przez Ed Sheeran (@teddysphotos) Cze 5, 2019 o 7:00 PDT


Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że produkt trafi też na półki sklepowe w Polsce. Firma nie podaje jednak dokładnego terminu jej wprowadzenia, podobnie jak nie ujawnia szczegółów zaplanowanej kampanii reklamowej z udziałem muzyka. 

 Na razie udostępniony spot reklamowy.

Ed Sheeran niedawno opublikował na Facebooku tracklistę wydawnictwa "No.6 Collaborations Project", które nagrał z innymi artystami. Płyta trafi do fanów w tym roku.

W marcu 2017 roku Ed Sheeran wydał swój trzeci album - "÷". Poprzednia płyta Anglika to "x" z 2014 roku. W Polsce uzyskała status diamentowy za sprzedaż ponad 100 tys. egzemplarzy. Największe hity Anglika to "perfect", "The A Team", "Sing", "Thinking Out Loud".

Wkrótce Eda Sheerana będzie można zobaczyć w komedii romantycznej "Yesterday".

pp / megafon
Autor artykułu:
pp / megafon
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu