SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edipresse kupił serwisy od grupy Infor PL

Wydawnictwo Edipresse Polska kupiło serwisy internetowe Rynekmedyczny.pl, Commed.pl oraz lifestylowe sekcje serwisu Wieszjak.pl od spółki Next.pl wchodzącej w skład grupy Infor  PL. Witryny włączone zostaną do platformy Edi-Net stworzonej przez Edipresse.

Edipresse kupił serwisy od grupy Infor PL

- Zakup nowych serwisów ma na celu wzmocnienie tematyki zdrowotnej w Edi- Necie. To także nowa, ciekawa oferta dla użytkowników w postaci bogatej bazy porad, katalogów i innych narzędzi bardzo przydatnych i popularnych w sieci - komentuje transakcję Karolina Stępczyńska, dyrektor działu online w Edipresse Polska. Spółka nie ujawnia wartości transakcji.

Wieszjak.pl prezentuje przydatne na co dzień wskazówki oraz udostępnia pełną gamę takich narzędzi jak wyszukiwarki, kalkulatory czy katalogi. Serwis jest podzielony na sześć najważniejszych części, z czego Edipresse przejął sekcje lifestylowe czyli Kobieta, Zdrowie oraz Kuchnia, które w lipcu br. miały 1,47 mln realnych użytkowników oraz 5,78 mln odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius). Z kolei Sekcje Biznes, Prawo, Dom oraz Moto pozostały w rękach właściciela i zostaną włączone do portalu Infor.pl.

Rynekmedyczny.pl to serwis dedykowany użytkownikom poszukującym rzetelnych informacji z zakresu medycyny. Znajduje się tu ogólnopolska baza aptek, poradni i placówek opieki medycznej oraz forum tematyczne. Rynekmedyczny.pl miał w lipcu br. 380 tys. realnych użytkowników, którzy wygenerowali 2,13 mln odsłon.

>>> Motor-Presse Polska kupił mojeauto.pl od Grupy Allegro

Commed.pl to z kolei forum medyczne, na łamach którego użytkownicy mają możliwość konsultacji zagadnień z dziedziny zdrowia. Obok użytkowników współtworzą je lekarze oraz eksperci. W lipcu br. forum odwiedziło 620 tys. realnych użytkowników, którzy wygenerowali 1,86 mln odsłon.

Obecnie do platformy Edi-Net należą serwisy lifestylowe (Wizaz.pl, Polki.pl, WeDwoje.pl, Afterparty.pl, Fleszstyle.pl), serwis kulinarny Gotujmy.pl oraz serwisy o tematyce rodzicielskiej (Niania.pl, Babyonline.pl). Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lipcu br. platforma Edi-Net miała łącznie 6,16 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 80,3 mln odsłon.

Next.pl to spółka z grupy Infor PL. Jej flagowym serwisem jest Wieszjak.pl, ale w portfolio ma też serwisy Prawnik.pl, Firmini.pl i Motoforum.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edipresse kupił serwisy od grupy Infor PL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl