SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edipresse wydaje magazyn „Tato, To Ja”

Edipresse Polska 15 kwietnia br. wprowadzi na rynek wydanie specjalne miesięcznika „Mamo, To Ja” skierowane do przyszłych ojców pod tytułem „Tato, To Ja”. Wydawca zapowiada, że pismo będzie ukazywać się cyklicznie.

Edipresse wydaje magazyn „Tato, To Ja”

Magdalena Klimkowska, redaktor naczelna pisma „Mamo, To Ja”, tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że redakcja przygotowała numer specjalny, bo ojcowie dotąd pisali na profilu „Mamo, To Ja” na Facebooku, że czują się pomijani.  - Od dwóch lat przychodzą też na warsztaty organizowane przez "Mamo, To Ja", są aktywni, nie wstydzą się zadawać pytań - dodaje Klimkowska.

W magazynie „Tato, To Ja” czytelnicy znajdą m.in. poradnik dla początkującego taty, informacje o niemowlętach, test wózków dziecięcych oraz wywiady z ekspertami o ważnej roli ojca.

- Odpowiadamy na potrzeby fajnych ojców, ale też pokazujemy innym, mniej zainteresowanym, że rola ojca w życiu dziecka jest niezwykle ważna. Że opiekowanie się dzieckiem, bycie aktywnym tatą, wzbogaci ich samych - mówi nam Klimkowska.

Magazyn przygotowała redakcja „Mamo, To Ja”. Redaktor prowadzącą pisma jest Sylwia Niemczyk, dziennikarka „Mamo, To Ja”, „Twojego Dziecka” i Babyonline.pl.

Wydanie ma lakierowaną okładkę, klejoną oprawę, a jego objętość to 108 stron. Magazyn ukazał się w nakładzie 60 tys. egz. i w cenie 4,99 zł. Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa w tytułach prasowych Edipresse oraz w internecie.

Numer będzie w sprzedaży do końca czerwca br. Wydawnictwo planuje kolejne wydania „Tato, To Ja”. Nie wiadomo jednak z jaką częstotliwością będą się ukazywać.

>>> Zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edipresse wydaje magazyn „Tato, To Ja”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asia
Brakuje mi jeszcze periodyku Babciu to ja. I Dziadku to ja.
9 8
odpowiedź
User
wuj
a gdzie "Wujku, to ja" i "Ciociu, to ja"?
9 8
odpowiedź
User
kebab
pismi dla ojców redagują kobiety na podstawie swoich wyobrażeń o byciu ojcem. Okładka słodko pierdząca, logotyp infantylny. Sam pomysł na gazetę nawet niezły, ale to by trzeba, za przeproszeniem z jajami zrobić ;-).
8 8
odpowiedź
User
Aga
Zgadzam się z przedmówcą, bo choćby nie wiem jaki poziom empatii pani prowadząca reprezentowała, redakcję takiego magazynu trzeba oddać ojcom! Poza tym, czy panie wyobrażają sobie jakiegokolwiek ojca z taką okładką (magazynem) w ręku? Czy naprawdę nie można logicznie pomyśleć? To jest dobry kierunek, ale znowu po kobiecemu, infantylnie, całuśnie. Po co??
8 8
odpowiedź
User
maryna N
bravo Sylvia

mocno sciskamy c. M i G
8 8
odpowiedź