SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Efektywne radiowe biuro reklamy

W dniach 7-8.02.2003 w Hotelu TURKUS w Białymstoku odbyło się szkolenie EFEKTYWNE BIURO REKLAMY. Uczestniczyli w nim kierownicy Biur Reklamy rozgłośni radiowych z całego kraju (razem 9 osób: ze stacji komercyjnych i Polskiego Radia).
 
Szkolenie prowadził Maciej Dobrowolski i Małgorzata Gąsiorowska.
 
Na szkoleniu rozmawiano o: Radiu – jako medium, dlaczego warto wybrać radio – a nie inne media, jak dobrać odpowiednich handlowców, w co ich zaopatrzyć, jak skonstruować materiały reklamowe radia, jak ułożyć bloki reklamowe w godzinie, jak pisać ogłoszenia, co zrobić żeby reklama stała się jeszcze bardziej atrakcyjna, jak rozwiązać problem zatrudnienia przedstawicieli handlowych. Oprócz tego dużo mówiono o stosunkach między pracownikami, o systemie energetycznym człowieka – i wpływie tego systemu na sprzedaż, oraz o sile pozytywnego myślenia.
 
Planowane są kolejne spotkania.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Efektywne radiowe biuro reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl