Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

Konsorcjum złożone z firm Effective Media i Effective Media Solutions wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację mediową kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

Zwycięskie agencje w przetargu PIP pokonały siedmiu konkurentów. O zlecenie to ubiegały się też Fabryka Komunikacji Społecznej, Value Media, Mastermind Media, Lowe Media, Maxus Warszawa, Infinity Media i Five Media.

Tegoroczna, trzecia edycja kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” będzie promować praktyki zapobiegające wypadkom związanym z obsługą zwierząt. Obejmować będzie emisję spotów w telewizji i radiu. Potrwa cztery tygodnie, począwszy od 18 maja br.

Za kreację reklam do akcji odpowiada wybrana we wcześniejszym przetargu Grupa Eskadra (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski