SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że „sprawdziły na własnej skórze” (wideo)

Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Lirene. Jej bohaterkami są ekspertki tej marki, które prowadzą badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Zespół Laboratorium Naukowego Lirene tworzą polskie kobiety-ekspertki, które prowadzą zaawansowane badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Właśnie one stały się bohaterkami najnowszej kampanii „Sprawdziłam na własnej skórze”, która ma wzmacniać pozycjonowanie marki Lirene - „Innowacje stworzone przez kobiety dla kobiet”.

- Komu ufają kobiety? Sobie. Bo nikt nie zna naszych potrzeb lepiej niż my same. Dlatego, aby stworzyć kampanię wizerunkową marki Lirene, sięgnęliśmy po największy atut naszej marki - ekspertki Lirene. To one na co dzień tworzą kosmetyki oraz potwierdzają ich skuteczność. Wykorzystują całe swoje doświadczenie, aby opracować produkty odpowiadające różnym potrzebom kobiet. Wiemy, że nasze kosmetyki są dobre i skuteczne, bo ich efekty nie tylko potwierdzamy w niezależnych badaniach, ale też sprawdzamy na własnej skórze - mówi Anna Pilip, digital & PR manager Lirene.

W ramach działań realizowanych agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, realizację filmu, zaplanowanie i prowadzenie kampanii mediowej (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązanie współpracy z influencerkami.

W ramach kolejnej odsłony kampanii - realizowanej do końca czerwca br. - prowadzona będzie komunikacja produktowa dla nowych linii Lirene.

Dołącz do dyskusji: Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że „sprawdziły na własnej skórze” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl