SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ekstraklasa 2015/2016 zyskała widzów. Hitem mecz Legia Warszawa - Wisła Kraków

Obecny sezon Ekstraklasy po czterech pierwszych kolejkach na kanałach nc+ gromadzi średnio 126 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. piłkarskie rozgrywki zyskały 5 tys. widzów. Najchętniej oglądane są mecze pokazywane na antenie Canal+ Sport.

Article

W okresie od 17 lipca do 10 sierpnia 2015 roku odbyły się cztery kolejki piłkarskiej Ekstraklasy. Średnia oglądalność wszystkich spotkań, pokazanych na antenie stacji platformy nc+, wyniosła 126,4 tys. widzów, co przełożyło się na 1,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. rozgrywki, pokazywane w kanałach nc+, zyskały 5 tys. oglądających. Wówczas śledziło je bowiem 121,3 tys. osób, a średni udział plasował się na poziomie 0,93 proc.

- Sezon wystartował bardzo efektownie. Kibice mogli obejrzeć wiele ciekawych, emocjonujących spotkań. Cieszy nas zaufanie widzów, którzy są z nami od lat i dzięki nowemu kontraktowi przez cztery kolejne sezony będą mogli oglądać Ekstraklasę w kanałach nc+. Największe hity gromadziły przed telewizorami ponad 200 tys. widzów, co jest bardzo dobrym wynikiem w przypadku kanałów premium - mówi nam Michał Kocięba, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej i PR kanałów sportowych nc+

Największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Legią Warszawa, a Wisłą Kraków z 9 sierpnia br., który średnio oglądało w Canal+ 223,7 tys. osób. Przełożyło się to na 2,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

Drugie miejsce w Canal+ zajął mecz Legia Warszawa - Podbeskidzie Bielsko-Biała (26 lipca; 158,8 tys. widzów; 1,43 proc. udziału), a na trzeciej pozycji uplasowało się spotkanie Górnika Łęczna z Legią Warszawa (2 sierpnia; 130,1 tys. widzów; 1,27 proc. udziału).

W Canal+ Sport największe audytorium zgromadziło spotkanie Lech Poznań - Lechia Gdańsk (25 lipca; 216,8 tys. widzów; 1,86 proc. udziału), a w Canal+ Sport 2 - mecz Pogoń Szczecin - Śląsk Wrocław (26 lipca; 65,5 tys. widzów; 0,65 proc. udziału).

TOP 3 mecze Ekstraklasy w Canal+

Wszyscy 4+

Spotkanie

Data

AMR

SHR %

LEGIA WARSZAWA - WISLA KRAKOW

09-08-2015

   223 680 

2,19%

LEGIA WARSZAWA - PODBESKIDZIE BIELSKO-BIALA

26-07-2015

   158 841 

1,43%

GORNIK LECZNA - LEGIA WARSZAWA

02-08-2015

   130 070 

1,27%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TOP 3 mecze Ekstraklasy w Canal+ Sport

Wszyscy 4+

Spotkanie

Data

AMR

SHR %

LECH POZNAN - LECHIA GDANSK

25-07-2015

   216 820 

1,86%

CRACOVIA KRAKOW - WISLA KRAKOW

24-07-2015

   200 805 

1,64%

LECH POZNAN - POGON SZCZECIN

18-07-2015

   190 356 

1,58%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TOP 3 mecze Ekstraklasy w Canal+ Sport 2

Wszyscy 4+

Spotkanie

Data

AMR

SHR %

POGON SZCZECIN - SLASK WROCLAW

26-07-2015

     65 502 

0,65%

GORNIK ZABRZE - JAGIELLONIA BIALYSTOK

08-08-2015

     60 808 

0,82%

SLASK WROCLAW - TERMALICA BRUK-BET NIECIECZA

02-08-2015

     39 513 

0,46%

W analizowanym okresie 8 z 10 najchętniej oglądanych meczy było transmitowanych na antenie stacji Canal+ Sport. Pozostałe dwa spotkania z czołowej dziesiątki pokazał Canal+.

TOP 10 w nc+

Wszyscy 4+

Spotkanie

Stacja

Data

AMR

SHR %

LEGIA WARSZAWA - WISLA KRAKOW

CANAL+

09-08-2015

   223 680 

2,19%

LECH POZNAN - LECHIA GDANSK

CANAL+ SPORT

25-07-2015

   216 820 

1,86%

CRACOVIA KRAKOW - WISLA KRAKOW

CANAL+ SPORT

24-07-2015

   200 805 

1,64%

LECH POZNAN - POGON SZCZECIN

CANAL+ SPORT

18-07-2015

   190 356 

1,58%

LECHIA GDANSK - POGON SZCZECIN

CANAL+ SPORT

31-07-2015

   177 927 

1,39%

SLASK WROCLAW - LECHIA GDANSK

CANAL+ SPORT

09-08-2015

   172 171 

1,86%

LEGIA WARSZAWA - PODBESKIDZIE BIELSKO-BIALA

CANAL+

26-07-2015

   158 841 

1,43%

LECHIA GDANSK - CRACOVIA KRAKOW

CANAL+ SPORT

17-07-2015

   158 771 

1,31%

LECH POZNAN - KORONA KIELCE

CANAL+ SPORT

08-08-2015

   152 249 

1,40%

WISLA KRAKOW - LECH POZNAN

CANAL+ SPORT

01-08-2015

   148 044 

1,27%

Warto również dodać, że dwa spotkania z każdej kolejki Ekstraklasy 2015/2016 transmituje Eurosport 2. Powyższe dane nie obejmują wyników oglądalności meczów z tej stacji, bo dotąd ona nie udostępniła tych danych. W poprzednim sezonie wszystkie spotkania były na antenie kanałów platformy nc+.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ekstraklasa 2015/2016 zyskała widzów. Hitem mecz Legia Warszawa - Wisła Kraków

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Błedy
Macie błędy.

"Średnia oglądalność wszystkich spotkań, pokazanych na antenie stacji platformy nc+, wyniosła 126,4 tys. widzów, co przełożyło się na 1,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. rozgrywki, pokazywane w kanałach nc+, zyskały 20 tys. oglądających. Wówczas śledziło je bowiem 121,3 tys. osób, a średni udział plasował się na poziomie 0,93 proc."

Ja tu nie widzę wzrostu o 20 000, a o 5 100 widzów.
11 8
odpowiedź